11 Mart 2013 Pazartesi

Gülihan'nin Diyetle İmtihanı 32. Gün

Selmamün Aleyküm

İnşallah benim gibi güzel bir hafta sonu geçirmişsinizdir. Benimki eğlenceli ve bol manzaralı geçti :)

Gelelim diyete çok çok heyecanlıyım bu gün den sonra kaldı bir gün Çarşamba günü 2.Listeme geçeceğim inşallah.




Cumartesi günü işten erken çıkınca Kocaciğa güzel bir yemek hazırlıyayım dedim hafta içi pek ilgilenemiyorum bari hafta sonu ilgileneyim dimi :)

 Bloglarda gezinirken 'Kaşarlı Köfte ve Püre' dikkatimi çekti. Onun menüsü bu oldu bana da tabi otlar :))).










Olsun 32. günün ödülünü en azından birazciğini aldım.










Geçen sene baharlık pardesümi çıkardım bir güzel ütüledim ve giyindim ama bayağı bildiğimiz bol oldu öyle mutlu oldum ki. Çok kilo vermesem de sporun çok çok faydası oldu fitleştim diyebilirim beli bir incelme var. Gene geçen sene bir zayıflama maceramda 77 76 kiloyu başarmıştı 42 beden giyordum ve denmeden Lcw 42 beden dar kesim bir  pantolon almıştım eve gelince dizden yukarı çıkmadı tabi. Cumartesi aklıma düştü bisiklet sürdüğüm için bacaklarda beli bir incelme var ama kendime bunu kanıtlamam gerekti motivasyon :) eve gidince hemencik buldum dolapta ve mutlu son :))) darda olsa düğmesi kapandı ve pantolunun içinde idim .





Eşimle ne yapsak ne yapsak derken ben termosa bir çay yapayım yanıma azıkları alayım dedim artık keyfimiz nere isterse biz oraya hafta sonu maceramız başka bir posta kalsın güzel anılarım var :))


Evet Pazar günüde diyetimi hiç bozmadım hata başıma gelecekleri bilirmiş gibi sabah sade tarçınlı  kefir içtim meyveyi yemedim öğlende aynı şekilde aralarda pıtırcıklarımı ve yarım bir elma yedim yeşil çayımı işyerin de unutum onu ve suyu çok içemedim. Eşimle çay sefası yaparken bende labneli pıtırcıklarımı afiyetle yedim.

Bu gün Bol bol içiyorum. Veeeee akşam oldu bebek görme ziyaretine gitik. Allah'ım Allah'ım akşam yemeğini yememişler bizi beklemişler bu arada çok zayıflamışsın dediler :))) ama sofraya oturunca ne olur azcık ye dediler hazırlıkta yapılmış nasıl kırarım insanları utanıyorum bide mecbur azcık 3-4 kaşık yedim yemeklerden.

Ve eve geldiğimizde kafaya koymuştum zaten 1saat 40 dk spor yaparak en azından o yediklerimi kesin aşıtmışımdır. Uyuduğumda saat 1 filandı insanları kırmıyım diye canım çıktı ama olsun azim etim yemişte olsam  fazladan spor yaptım zayıfladıkça mutlu oluyorum:)) Ve yüzümdeki alerjide geçmeye başladı çok şükür inşallah bu sefer başarıcam.

Spor yaparken bazen müzik dinliyorum dün akşamda şarkıcının adını bilmiyorum ama bir şarkı vardı birden kendime uyarlarken buldum kendimiiii :))) 'yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz hop 38 beden diyetler sporlar bu zorluklar boş laf formdayım :))))))))) güzel şarkıymış beğendim sevdimmm...

Mutlu haftalar dilerim efenim size :))))

6 yorum:

  1. Hadi bakalım:)
    İnşallah hedeflerine ulaşırsın:)
    Bizim de hafta sonumuz çok güzel geçti...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel senin adına sevindim:))) inşallah canım inşallah

      Sil
  2. Merhabalar canımm :)
    O şarkı gülşeninnn parçası çokritmik bende spor yaparken dinliyorumm hihihih :):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoşgeldin hee hiçte benzetmedim sesini çıkaramadım demekki :)))

      Sil
  3. 1saat 40 dk spor mu :)
    Aman Allahım utandım kendimden :)
    20 dk yürüyünce kendimi bişey zannediyorum da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah sabah sabah beni güldürdün canım ya
      sporun en az 35-40 dk yapmalı çünkü yağ yakımı anca o noktadan sonra başlıyor en fazlada günlük yapıyorsan 40-45dk olmalıymış

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.