8 Mart 2013 Cuma

Gülihan Üzgün

Selamün Aleyküm

Tipim ahanda aynı böyle :))) (resim alıntıdır)

Tekrar cümleten hayırlı Cumalar. Kadınlar gününüzü de kutlarım efenim :).

Diyettim süper manyak bir şekilde iyi gitmekte onda sıkıntı yok.

Amaaaaa iki üç aydır yüzümde minicik minicik kırmızı noktalar vardı. Önceleri aldırmadım soğuktandır diye. Zaten sorunlu bir yüzüm var ergenlikte hele daha beterdi şuan en süper hali aslında sivilce sorunu çekenlerdenim geldim 27 yaşına hala daha uğraşıyorum.

Vesselam Devlet hastanesine randevu almıştım ama çok uzun gün verdiler. Bu gün aynada sabah bakınca artık iyice yayıldığını gördüm küçücüktü büyüdü obur yanağımda da başladı.

İş yerinden izin alıp özel bir cildiyeciye gideyim dedim. Doktor muayene etikten sonra sinir stres üzüntüden alerji olmuşsun dedi. Zaten canım sıkındı daha beter moralim bozuldu diyebilirim. Krem ve ilaç verdi. 1 hafta kullanıp tekrar kontrole gitmek gerekiyormuş.

Üzüldüm çabaladıkça daha beter oluyor sanki istemedikçe daha çok sıkıntı çıkıyor. Tabi ki çok şükür alerjidir geçer aaah ahhh bir bilseniz içimden geçenleri :))). Diyet, kilo ve güzellik son 2-3 aydır beni çok bunaltıyor o kadar ki geceleri uyuyamıyor yada rüyamda sürekli ikramları geri çeviriyorum. Benim gibi bir nefse sahipseniz işiniz zor. Öyle imreniyorum ki hayır yemeyeceğim demeyi bilen insanlara.

Diyeceksiniz ki ama abartın :) Belki de abartmışım dır ama bunu 3 senedir uğraşıp bir türlü başaramıyorsanız ve insanlar bu halinizden istikrarsızlıklarınızdan  hoşnut değilse bir üstüne size ceza verirmiş gibi muamele ediliyorsa üzülürsünüz. Neyse artık yapacak bir şey yok elbet Allah izini ile geçicek elbet bende Allah'ın izni ile şu kilo derdinden kurtulup bir daha ömür boyu bu sıkıntıyı Allahı'm yaşatmaz bana inşallah.

Bu arada dikkatimi çekti google biz tesettürlüleri de unutmamış  kastım logoda başı örtülü bayanda var hoşuma gitti yahu :)

Mutlu hafta sonları dilerim:)





10 yorum:

  1. üzülme amaaa...Bu da geçer kiii Allahın izni ile..
    bu arada google ın logosuna dikkat etmemiştim hakikaten güzel olmuş.. başörtülü bir kız olarak ben de onure oldumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım benimde çok hoşuma gitti ilk onu gördüm :)))

      Sil
  2. Ben de sivilceli bir genç kızım.
    Evlenince geçer dediler, beni kandıyorlarmış demek ki, tüh :p
    Canım inşallah geçer seninkiler de, stres yok, bak zayıflıcaz da ohh mis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır canım evlenince geçmiyor nezaman çikolata şeker ve yağlı yiyeceklerden uzak durursan evet bir azalma oluyor eskisi gibi değil çok şükür diyet yapıncada güzelleştiği doğrudur fakat malum zamanlarda iki üç tane illa küçük küçük çıkıyor gene.

      İnşallah canım ah bir geçse şu zamanlar hemencik 38 beden olsa :)))

      Sil
    2. Ama ben çok umutluydum evlilikten :)
      Düzelecek inşallah. Ekisi gibi değil zaten sadece izleri duruyor onu da peelingle halletmeyi düşünüyorum inşallah.
      Ben çok zayıf olmak istemiyorum gerçekten. hanım dediğin azcık etli olur yahu :D
      40 beden 65 kg hedefim inşallah :)
      holey başarıcaz ınsallah :)

      Sil
    3. bende bir zamanlar umutluydum :))) evet bende de izler vardı dedım herhalde boyle kalcak hepsı geçtı çok şükür bir tek malum zamanlarda malum bir iki sıvılce çıkıyor okadar eskisi gibi olmaz tabi geldim 27 yaşına artık :)))seninkide zamanla geçer amiin canım inşallah başarıcaz evet biraz etli severim bende ama hedefim 58 çünkü insan beli bir zaman sonra alıyor veriyor en azından 58 65 arası gitsem gelsem çok memnun olurum eee tabi birde şuan hayallerimin içinde olmasada birzamanlar kismet olursa bir bebişimiz olursa ooooooo Allahım beni şişirmesin inşallah :))))

      Sil
    4. İnşallah canım rabbim gönlüne göre versin :)

      Sil
  3. İnsan farklı hastalıklarla boğuşanları görünce böyle şeyleri taktığı için zaman zaman kızıyor kendine. Takma sende geçecek elbet

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.