22 Mart 2013 Cuma

Gülihan çooook mutlu :))




Selamün Aleyküm

Bu cuma gününde alınabilecek en güzel haberi aldım içim içime sığmadı bir an önce paylaşmak istedim.

Allah nasip ederse Almanya'da yaşayan Annem, Abim adı gibi Melek olan yengem ve çocukları benim gül yeğenlerim Umre'ye gidiyorlardı. Onlarla olmayı öyle çok istiyordum öyle çok  istiyordum ki.

Gitmek nasip olmadı ama Atatürk Hava alanından gidiyorlarmış ve bir gece İstanbul'da kalacaklarmış Allah'ım öyle mutlu oldum ki yeğenlerimi ailemi görecem hemde Umre'ye gitmeden evvel öyle mutlu oldum ki. Rabbım sonsuz şükürler olsun. Sizlerle sevincimi paylaşmadan durmadım ki ben :)))))


25 yorum:

  1. Canım Allah seni inandırsın seninle birlikte bende çok mutlu oldumm 1 gün sana 1 dk gibi gelecek ama :):):) Rabbimm dualrını umrelerini kabul etsinn sevgiyle öpüyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay canım Allah razı olsun sevincime ortak oldun :)) üç gündür keyifsiz biraz rahatsızdım ama diyettime sadık kaldığım için mutluydum Allah şükür böyle bir acayiplik vardı üstümde onları göremicem diye öyle üzgündüm ki bu haberle öyle mutlu oldum ki kabıma sığamıyorum şuan, bir dakikasına bile razıydım :)))) Allah razı olsun canım tekrar güzel dualarınızı ileteceğim onlara :))

      Sil
    2. İlett canımm bol bol bizlerede dua etsinlerrr :)

      Sil
  2. Rabbim bize ve tüm isteyen kullara da nasip etsin oraları görmeyi..
    İbadetleri duaları kabul olsun inşallahh :)

    YanıtlaSil
  3. Çok sevindim, ne kadar mutlu olmuşsun. İnsan hasret kalıyor ailesine yakınlarına, inşallah sana da nasip olur gitmek en kısa zamanda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah cümlemize nasip olsun gurbetlik zor :)

      Sil
  4. O kadar çok istemişsin ki demek, Rabbim Umre'ye gitmeyi değil ama sevdiklerini görmeyi nasip etmiş sana belki bu nasip ettiği mükafatın altında ne güzellikler vardır. Temiz kalple içtenlikle yapılan dua kabul olunca insan kendini ne kadar korunaklı, ne kadar huzurlu hissediyor değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet arkadaşım ben duygularımı pek ifade edemem ama onlarla olabilmeyi çook istemiştim anne abi sevilirde ben yengemi hep bi ayrı sevmişimdir başımın tacıdır o onlarla oralarda olabilmek çok güzel olurdu ama Allahım sonsuz şükürler olsunki onları uğurluyabileceğim nasip olursa oraları görecek olan o kullarla selam göndercem inşallah :)

      Sil
  5. Gözün aydın, Allah cümlesiyle beraber sanada oraları göremeyi nasip etsin.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnnnn inşallah canım benim inşallah

      Sil
  6. Ne güzel bir mutluluk senin için..Allah gönlüne göre vermiş diyelim :) Umreye gideceklerede Hayırlı yolculuklar diliyorum şimdiden..Allah niyetlerini kabul etsin inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun aminnn inşallah

      Sil
  7. Şimdiden Allah kabul etsin inşallah. Senin içinde çok güzel bir sürpriz olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sağolun sevinçimi sizlerde paylaştınız Allah razı olsun

      Sil
  8. Allah kabul etsin...
    Ne guzel bu sirada sen de aileni goruceksin..

    YanıtlaSil
  9. Allah ailenin Umresini kabul etsin...Çok güzel bir sevinç.Hayırlı olsun.Sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun sağol canım :))

      Sil
  10. gerçekten çok mutlu olunacak bir haber bu
    ne mutlu sana....

    YanıtlaSil
  11. Allah kabul etsin inşallah.Allah sana da nasip etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  12. Allah umrelerini kabul etsin.en kısa zamanda sanada nasip etsin o mübarek yerleri görmeyi .tabi bütün görmeyenlerede.gözün aydın ne güzel.annengili uğurlamayı rabbim nasip etmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah çok şükür aminn sağolun hepiniz sevincime ortak oldunuz Allah razı olsun :))

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.