30 Mart 2013 Cumartesi

Ey Nefsim Bir Dur!

Selamün Aleyküm,

Penceremden içeri dolan güneşin ışıkları ardından gözlerimdeki güneş hassasiyetinden dolayı kısarak neredeyse kapatarak, istemsizce yüzümü ekşiterek baktığım bu aydınlık sıcacık gün beni nasıl mutlu ediyorsa sizleri de aynen böyle mutlu etsin inşallah.

Ah neler oldu neler son üç gündür pek sesim soluğum çıkmadı bir iki ayrıntıdan dışında.

Gülihan bu hafta kilo veremedi ve yine yeniden her zamanki gibi 77 de çakılı kalma moduna geçti çok streste! Her an pes edebilecek kıvamdayım sinirliyim, içten içe üzgünüm ve buruğum başarmak pes etmemek istiyorum. Ah nefsimle verdiğim şu mücadeleyi bir bilseniz bazen durup düşündüğümde ne hastalıklar var şükret ve mızmızlanma diyorum ama nefsim bir duymuyor beni hep istiyor hep istiyor ve sürekli olarak beni zorluyor.



Ey Nefsim düş yakamdan da şu 77 engelini bir geçeyim de ilk hedef 75 bir varayım bak gör ne mutlu olacağım o zaman ne mutlu yazılarım olacak, nasıl huysuzluklarım geçecek, öyle her şey beni sinirlendiremeyecek bu kadar yıpranmayacağım Ey Nefsim artık bir dur! 

Akşam gene bir yere davetliyiz ve ben stresten yaşlandım gerçekten ömrümden ömür git. Bir yere gitmek demek o güzel yemeklerle baş başa nefsin ile kalmak demek 'bu günlük ye' 'bu gün diyet olmaz' laflarına maruz kalmak demek yada sırf utandığından ikramı geri çevirme ayıptır diye bir parça yemek demek ama yok bu gün nefsim kazmayacak ve bu yazıyı nefsime yenik düşmemek, hatırlamak ve sizleri şahit tutmak için yazıyorum. Zaten yemin etim liste dışında hiç bir şey yemeyeceğim diye artık günahında var işin ucunda.

Bazen Araba hediyesini unutuyorum hata çoğu zaman ama aklıma gelince Eşimden ilk defa duymuş gibi seviniyorum evet Nefsim o araba benim olacak ve ben o araba ile inşallah mutlu mutlu gezineceğim.

Bu güne kadar çok çok şükür Allah ne dilediysem çifter çifter verdi. Şimdi de diliyorum Allah'ım her duam artık bu oldu şu Nefsime uydurma beni her konuda, düşüncelerimde, ibadetlerimde, sevgimde, saygımda, arkadaşlıklarımda ve yaşantımda uydurma beni Allah'ım şu nefsime artık çok yoruyor beni!

Bu Nefsim bana bu hafta spor yaptırmadı, evimle ilgilendirmedi, miskinlik yaptırdı, ve beni sürekli bunaltı!

Bırak yakamı Ey Nefsim  seninle artık gelmeyeceğim yarenliğimiz bitti...

17 yorum:

  1. Ben kilo vermek deyince gözümde çok büyük bir iş gibi geliyordu. Ama şimdi formülünü buldum tüm öğünleri yarıya indirdim ikram edenlerede bu şekilde açıklama yapınca ısrar etmiyorlar hatta tebrik edenler çok..
    Zayıflamak değilde kilo almamak gayem böyle düşününce hem şükreden hemde mutlu bir kul oluyorum..
    Allah yar ve yardımcımız olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun inşallah bende atlatıcam bu günleri

      Sil
  2. Pes etme canım.çok ta stres yapma.bildiğim kadarıyla oda verememenin bir sebebi.Allah yardımcın olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun fazla stres cilde de zarar ama :)))

      Sil
  3. Ben rahatsızlığımdan dolayı uzun süre glütensiz beslendim hatta hala çok nadir yerim..o gezmeler bana da büyük işkenceydi eskiden ama yememen gerektiği mesajını beynine sürekli verirsen o da söz dinlemeye başlıyor artık.tabi bu uzun bir zaman istiyor.Bir süre sonra elim, içinde glüten olmayanlara gidiyordu sadece,diğerlerinin kokusunu bile almıyordum..Bazen her şeyin içinde un oluyodu hiç bir şey yemiyordum.Zaten evde yiyip gittiğim için sabredebiliyordum.Bu imkansız bi şey değil canım sadece yanında götürdüğünü ye kimseyi dinleme kararlı ol.Sen kararlı olursan kimse daha fazla ısrar etmez.. Durumumuz aynı değil ama ikisi de nefis mücadelesi,farz etki hastasın ve doktor yasakladı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah size de kolaylık versin sizinki gerçekten zor aynen dediğiniz gibi yaptım çok şükür haftasonu sınavını atlattım :)

      Sil
  4. bi de az biraz maydonoz suyu içersen vücudun biraz su atar en azından biraz moralin düzelir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet uyguladığım diyette güzel formuller var bir kaç karışımlı çaylar maydanoz suyu vs mecutt sizlerin yorumları moralimi düzelti bile Allah razı olsun

      Sil
  5. Allah yardımcın olsun. haftaların suyu mu çıktı? bu hafta olmadı bir dahaki hafta yada sonraki haftaya açığı kapatırsın Rabbimin izniyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah sabırla bekleyeceğiz Allah razı olsun :)

      Sil
  6. Vücudun direnmeye geçmiş, sakın pes etme..Nasılsa çözülecek :)
    Allah yardımcın olsun, darısı benim de başıma :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah bi direnmese olmaz zaten hayırlısı artık :)))

      Sil
  7. Sakin ol ve nefsine teslim olma arkadasim sakin,
    Beni gozunun onunde bulundur ne iskenceler cekiyorum annemin o yaptigi lezzetli yemeklerin arasinda ama hepsi gecicek bu kilolari veremeyecek kadar acizmiyiz biz diyorum kendi kendime rahat ol ferahla ya sabir ya allah hersey cok guzel olacak ♥ farzetki bu hafta tatildi gecicek guzel olucak yanindayim sende yanimda ol ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol arkadaşım :) sizin destekleriniz zaten dünyalara bedel seninki hele daha zor biz evde iki kişiyiz akşamdan akşama bir yemek yeniyor zaten ama senin annen sürekli döktürüyor :))) Allah cümlemize kolaylık versin

      Sil
  8. Canım benim ya, ben de veremiyorum hep yarın başlarım diyorum ama kendimi kandırıyorum. sen ne güzel azimlisin sakın bırakma, zayıflayınca ne kadar mutlu olucağını düşün, yeni arabanı, yeni kıyafetlerini, herkesin gözüne daha güzel görüneceğini düşün. Ben senin azmine hayranım. yapma sakın

    YanıtlaSil
  9. gercekten azimlisin canim hemen pes etme bak ben iki gün dayanamadim biraktim o yüzden sizin gibilere cok özeniyorum bak kilolarin yavas yavas gidiyor hayirlisiyla hedefinede ulsasacaksin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah gidecek başka seçenek yok zaten :)

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.