13 Mart 2013 Çarşamba

Deniz Kenarı Sefası

Selamün Aleyküm 

Bu hafta sonu şükür gezebildik :))) Hava güzeldi hiç plan yapmadan giyindim hazırlandım bir demlik çay demledim. Evde ne varsa Allah ne verdiyse deyip doldurdum Canım Annemin bana diktiği çantaya. 
Eşim nere gideceğiz ki dedi bende bilmem ki :)) Çıkınca düşünürüz dedim. 



Önce Çamlıca'ya gidelim dedik ama çoook kalabalıktı herkes ayakta oturacak yer bile yok fazla durmadık bizde. En iyisi sahile gidelim dedik. 

Maltepe sahilinde oturacak yer beğenirken eşime gel taşlara oturalım dedim denizin önüne zaten iki kişiyiz bize her yer müsait:) 
Eşimde gel taaa denizin dibindeki taşlara gidelim dedi ben yok filan derken gayette keyifli oldu. Allah hamd olsun bu hafta sonu da güzel keyifli geçti Allah eşimden razı olsun gezdirdi ben yorgunum hatun demedi.:)))) 



Manzaramız Süperdi





Ton balığını gören kediler hemencik koştular :)












7 yorum:

  1. deniz manzarası her zaman her yerde çok güzel olur...
    oh çaylar falan...
    süper olmuş....

    YanıtlaSil
  2. Rabbim muhabbetinizi arttırsın :)

    YanıtlaSil
  3. ne iyi etmişsiniz cnm,
    böyle küçük, plansız piknikler daha güzel oluyor.
    Allah hep böyle küçük şeylerden büyük mutluluklar duymayı nasip etsin.
    sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun sağol güzel duan için amin diyorum canı gönülden :)

      Sil
  4. Allah sindirsin inşallah sağlıklı gezmelere devam edin. Fotoğraflarda çok güzel. Herşey gönlünüzce olsun.

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.