26 Mart 2013 Salı

Biraz yenilik, biraz Gülihan, biraz haberler, biraz şefkat:))

Selamün Aleyküm

Hücrelerim mutlulukla bölünüp çoğalmaya devam ederken dün akşam nazar mı değdi ne :))) birden keyfim kaçtı bir mide bulantısı tuttu başım ağrıyordu tansiyonum çıktı sandım bende düzenli beslemezsem hiper tansiyon sorunu var:( 22'ye 15'leri gördüğüm olmuştur. Sanırım ofisteki klima beni çarpıyor yada sanırım gözlerim bozuldu artık ikisinden biri.

Çalışan bayanların klasik sorunları ev bakımı, kişisel bakım, yemek yapma ve tabi ki cancağızım Eşle ilgilenme arasında bazen bocaladığım görevlerimi düzgüncene yerine getiremediğim zamanlar oluyor. Bazen eve bir hışımla gidip hemen bir evi toparlayıp yemekleri hazır edip spor yapıp! yarınki giyilcek kıyafetleri hazırlayıp asker gibi yatağımda huzurla uyuduğum zamanlara karşın bazen hiç birini yapmadığım canımın ruhumun bunaldığı suratımın beş karış olduğu pasaklı:( saat 21-22 sularında uyuduğumda oluyor.

İşte dün öyle bir gündü halbuki sabah gayet enerjiktim. Sağ olsun benim bir tanecik, sevgili efendim, Kocacığım böyle zamanlarda hiç beni bunaltmıyor Allah kendisinden razı olsun kendi kendine takılıyor, benimle ilgileniyor, huysuzluklarıma aldırmıyor, şefkat gösteriyor. Ona teşekkürü bir borç bilirim:)))) derler ya içimden öyle geldi bu gün Allah bana gösterdiği şefkati ahirete ona da göstersin inşallah.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Benim gül Umreci ailemden ilk resimler geldi öyle duygulandım öyle duygulandım ki yazarken bile gözlerim doluyor benim güzel yeğenim küçük Oğuzhan'ımı görüyor musunuz nasıl dua ediyor maşallah Medine de Allah cümlemize oraları görmeyi nasip etsin inşallah.


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Geçen yaz diyet macerama başladığım günlerde internetten araştırmalar yaparken Serap Hanımın Bu aralar 'Hamile' Bir Diyetisyenin beslenme Günlüğü adlı blogu okuyup çok sevmiştim ve bir kaç ay sonra bende blog sahibesi Serap hanıma heveslenerek blogumu açmıştım.

İlkler daima özeldir benim için severek ve beğenerek takip ediyorum kendisini :) Şubat ayında Serap Hanımın blogunun doğum günü vardı güzel bir etkinlik fikri ile okuyucularından pasta resimleri göndermelerini rica eti böylece toplanan pastalardan güzel bir post hazırlayacaktı Serap hanım. Bu duyunca hemencik bende katılmak istedim tabi ama Eşimin doğum günü bekleyip kendi yaptığım pastanın resmini göndermek istedim. Sonra da geç kaldım post yayınlanmıştı bile dün yorumlarda bende göndermeyi çok istiyordum deyince olsun gönderin gene yayınlarım dedi Serap hanım çok mutlu oldum:)) TIK TIK !

Şimdi diyeceksiniz buda bir hoş yanu :))) ya bu Gülihan arkadaşınız böyle minacik şeylerden mutlu oluyor naparsınız bende böyle gariban bir insanım işte :))

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Evetttt birde yenilik yapacağım blogum da oldum olası yazı yazmaya meraklıyımdır.  Acizane blogumun artık 100 geçkin okuyucusu var :))) Allah razı olsun beni izlemeye değer buluyorlar güzel blog sahibesi arkadaşım Sade Heceler 'e özenerek bende bazen içimden geçen yazıları artık blogum da yazmak isterim bazen herkesler duysun istediğim sözcükler olabiliyor eeeeee hadi hayırlı olsun. İnşallah okumaya değer yazılarım olur.

14 yorum:

  1. cnm çalışan bayanın halini ne de güzel anlatmışsın. aynı şekilde ben de bazen bin parçaya bölündüğümü hissediyorum. ama yine de her şey tam istediğim gibi olmuyor, olamıyor. neyse ki benim de anlayışlı bir eşim var. bazen bütün işleri boşver, dinlenmene bak deyip, salıyorum kendimi gitsin. bazen de içim içimi yiyor neden yetişemiyorum diye. aman ev işi fln nankör işler bunlar. sağlığımız yerinde olsun yeter cnmcım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah şükür evet sağlıklı olmayınca hiç biri olmuyor hepsi bir birine giriyor:)) bazen duyuyorum 3 çeşit yemek olmadan sofraya oturmayan eşler var yada huysuzluk eden çok şükür senin eşinde anlayışlı imiş :))

      Sil
  2. ümreye gidenlerin Allah dualarını kabul etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah cümlemizin duaları kabul olsun:)

      Sil
  3. Allah dualarını kabul etsin,bizlerede oraları görmeyi nasip etsin inşallah..
    Çalışan bayan olmak zor,her yere yetişmeye çalışıyorsun,vücut belli bir şeyden sonra sinyal vermeye başlıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah nasip eder Allahtan benim işim yorucu değil masa başı ama gene de fiziksel olmasa da yoruluyor insan Allahtan blogum varda arada böyle sizlerle nefes alıyorum :)))

      Sil
  4. maşallah o nur yuzlü evlada,Rabbim cümlemize nasip etsin kutsal topraklarına yüz sürmeyi. paylaşımlarınız tecrübeleriniz okudukça mutlu etti beni,devamını dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyyy ablası Allah razı olsun :) aminn inşallah hoş geldin bloguma paylaşımlarımı beğenmen tabi ki mutlu etin beni inşallah devam eder :)

      Sil
  5. ALLAH yardımcın olsun arkadaşım..:)
    Yiğenin çok tatlı maşaALLAH, duları kabul olsun inşaALLAH.

    Bu arada br şeyler yazacağına çok sevindim, merakla takip edeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun arkadaşım benim:))
      inşallah canım yerim ben onun dua eden ellerini :)) seninkiler kadar güzel olmasa da bakalım karalıyacağız birşeyler:))))))

      Sil
  6. Çalışan bayanın işi zor vesselam Asker gibi demişsinya okadar doğru ki..Saatler yetmezki insana..Kolaylıklar diliyorum canım sana ve tüm çalışanlara..

    Yiğenin ne güzel yakışmış oralara Allah sevgisini daim eylesin..Allah bizlerede görmeyi nasib eder inşallah..

    Küçük şeylerle mutlu olmak mütevaziliği temsil eder bence , çok şanslısın ya tam tersi olsaydın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun kolay ne var aslında şu hayata

      aminnn küçük hacım benim tatlıdır:) inşallah dualarınız kabul olur da gidip görürüz oraları.

      :)))) mutlu olurum da arada keçiliklerim de var mutsuz olunca da çekilmem heeee:)

      Sil
  7. merhaba canım :) yorum bırakmıssın, bloggerlar bulusması nerde kimler gelıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en sağda üste buluşma resime tıklarsan herkesleri görebilirsin canım :)

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.