25 Mart 2013 Pazartesi

3. Mim Hoş gelmiş :))

Selamün Aleyküm

Bu güzel mim Sevimli Huzurlu İnsan  Blog sahibesi arkadaşımdan gelmiş kendisi yeni evlenmek üzere picir picir bir hanımefendi:)) Mim'e kendi sorularını da eklemiş hoşuma gitti. Bu arada taslak olarak hazırlanmış yayınlamayı unutmuşum şuan fark ettim:)))

Unutmadan bende arkadaşlarımı mimliyeyim,patuliay (kendisi benim 100.cü takipçim:)) , acemi gelinelifle kartaneleriSevim'le Hayatı Yakala,www.besparasizGurme Şirinecik birde kabul ederse fiyuvfit cevaplasın bakem :))) merak etim cevaplarını.


1- En son kime, ne için küstün?
Her an her daim eşime küserim:)) Hatta 'küs küs geç kalmıştın' der hep bana :))))

2- Hayattaki en büyük yanılgın nedir?
Dertlerin bir tek benim başıma geldiğini sanmak :)

3- Hayatta neyi çok istedin ve oldu?
Eşimle evlenebilmeyi dilemiştim oldu çok şükür birde kişisel araba hayalim var :))) oda olacak yakında inşallah.

4- Hayatta neyi çok istedin ve olmadı?
Reklam metin yazarı olmak isterdim yada benzeri olmayı çok isterdim okumadım olmadı:)

5- Şuan almak istediğin giyim ürünü ne? Fotoğraflı paylaşırmısın? (benzerini yada aynını)
Şuan 38 beden olan her şeyi istiyorum.:)) Ferace almak istiyorum birde şunu beğendim mesela



6- En son kendine ne aldın? (Fotoğraf paylaşılabilir)

Bunu aldım çokta ucuzdu şimdilik dar oluyor tabi Allah içine girmeyi nasip etsin :)))



7- Gardırobundaki vazgeçilmez eşya nedir? (Fotoğraf paylaşılabilir)

feracemi başörtülerimi severim özelikle bu feracemi

8- Aşık olduğunu nasıl anlarsın/anladın?
Normalde  konuşkan bir insanım onu gördüğümde çok utandım neredeyse hiç konuşamadım şaşkındım :) 
İlk görüşte garip bir duygu idi sanki  yıllardır o insanla tanışıyormuşum gibi ama tanımıyormuşsun gibi :)))

9- Hayatındaki en sevmediğin kişiyi sevmeme nedenin nedir?

Düşüncesiz ve boş konuşuyordur kesin ve karşısındakini düşünmüyordur hep kendi gönlünden geçeni yaptırmaya çalışıyordur ondan sevmiyorumdur da dur dur :)).

10- Kendinde fiziki olarak neyi değiştirmek isterdin?

Tabi kisi kilom oda değişecek inşallah

11- En sempatik bulduğun blogger kim?
Şimdi öyle tatlı insanlar var ki birini desem öbürüne haksızlık olur o yüzden yazmıcam:))

ve kendinle ilgili 11 gerçek

1. Beni sevmeyen ben istemediğim için beni sevmez :))) idalı oldu

2. Sırf karşımda ki mutlu olsun üzülmesin diye beğenmediğim yemeğe kötü diyemem.
3. Tırnaklarımın etlerini stres anında farkında olmadan yerim.
4. Gözlerim renkli değil ama büyük severim onları.
5. Ellerimi de çok severim:)) Yapıma göre çok zarifler düğünde bilezikler elimden düşmesin diye elimi havada tutmuştum:))).
6. Blogger olmayı yazmayı farklı insanlarla tanışmayı seviyorum.
7. Her zaman sosyal olmayı başarıyorum. Akşama kadar çalışsam bile :))
8. Her yiyeceği yiyebilirim tadına bakabilirim yemek seçmem çöp gibiyim:))
9. Antep fıstığı dünyada sevmediğim tek nimettir bide tatlı yapmıyorlar mı ondan :)
10. Çok Çok Çok soğuk bir tipim var ama aslında çok sıcağım sadece beli etmekten pek hoşlanmam.
11. Victoria Beckham gibiyim pek gülmem farkında olmadan yapıyorum yapım böyle sanırım hele sokakta gülerek gezen kahkaha atan kadınlardan pek  hoşlanmıyorum ama tanıdığım dostlarımla akşama kadar kahkaha atabilirim:))).


Ve benim sorularımmmm 


Çok özel olmazsa eşin, sevgilin veya nişanlınla nasıl ve nerede tanıştın? :)

Eşimin arkadaşı ile benim arkadaşım evlendi bizde bu vesile ile önce internete msnden tanıştık 6 ay kadar arada sırada selamlaşırdık bazen dama oynardık sohbet etmezdik pek sonra yüz yüze görüştüğümüz günün ertesi günü evlenme teklifi almıştım:))

Blog aleminden gerçek hayatta görüşüp memnun kalmadığın kişiler var mı?
Tabi ki geçen buluşmamızda gelen arkadaşların hepsi çok tatlı insanlardı.

Eşin, sevgilin yada nişanlın doğum gününü unuttu ne yaparsın ?
Eşim pek hatırlamaz :))) üzülürüm tabi hatırlasa çok sevinirim yapacak bir şey yok söylenirim biraz o kadar:)

Seni hayatta en çok ne mutlu eder?
Bazen mutsuzken bazen durup dururken Eşimin beni güldürmeye çalışması çok hoşuma gidiyor.

Mutlu olmak için sebebe gerek var mıdır ? 
Ben küçük şeylere çok kıymet veririm o yüzden ince ayrıntılar minacik mutluluklar bana yeter çok sebep aramam.

Blog'da tanıştığın bir kişi de ilk görüşmede neler dikkatini çeker?
Bilmem heyecandan dikkat etmedim.

Asla yapmam dediğin çoğu şeyi yaparız. Peki senin en son hangi Asla'n gerçek oldu?
şuan hatırladığım yazın ayağı açıkta bırakan yanı nasıl desem çorapsız giyilen yazlık ayakkabılar var ya he işte onları giymeye bayılsam da başörtülü bayanlara yakıştırmıyorum yanı bilmiyorum acayip geliyor gözüme aslada giymem dedim ama bir gün ablam böyle bir ayakkabı hediye edince gönlü olsun diye giymiştim :))) 

Diyelim çok kalabalık bir alışveriş merkezindesin gözlerini alışveriş bürümüş bir sürü kadın var. Ve senin sepetindeki ürünleri bir yandan dikizliyor, diğer yandan da boş anını kolluyor. Aaa dalgınlığına gelmiş birde bakmışsın sepetteki herhangi bir ürün yok :) Tepkin ne olur ?
saçını başını yolarım senin diye :)))) yok yok ne bileyim önce bunu ispatlamam lazım ayriyeten ben çok atağımdır öyle saatlerce bir şeye bakmam hemen bütün ürünlere gözümle ölçer biçer beğenir alırım yada bir şey yoksa çıkarım iki saat bakamam valla hızıma yetişip aşıra bilirse anlından öperim.

Çantandan ayırmadığın o yokken kendini eksik hissettiğin ürün var mı ve nedir?
cüzdanım tabiki :) heee fotoğraf makinesi ona dikkat ederim.

Blogum hakkında ne düşünüyorsun hadi amaaa kızmııcamm :)
samimi buluyorum bicir bicir geliyor okurken kendi hazırlıklarım canlanıyor kafamda heyecanlarımız güzel anılar seviyorum dizaynı güzel :)

Ve kendinizle ilgili 11 İtiraf ?
1. Uyuz bir insanım sinirlenilir moralim bozulursa suratım beş karış olur elimde değil düzeltemem
2. Bir şey aklıma gelirse o an olsun isterim ne yapar eder yaparım aklımdan silerim.
3. Bana emir verilen her işe içimden bir isyan yükselir yapmakta zorluk çekerim ama rica edilirse sırtımda Mekke'ye taşıyabilirim.
4. Çok sık başım ağrımaz ağırdımı da sürekli olarak başım ağrıyo derim karşımdakininde başı ağır.
5. Eşim  bazen beni dilemediğini fark etsem de konuşmaya devam eder dimi Oğuzhan derim illa konuya dahil ederim. 
6. Takıntılıyım renklere ve simetrik şekillere göre ayırmayı severim. 
7. Evi toplamadan uyuduğum akşamlar rüyamda sabaha kadar evi toplarım (duyanda çok derli toplu sancak)
8. Dağınıklıktan nefret ederim ama bazen en çok ben dağıtırım.
9. Susmayı bazen beceremem.
10. Bakışlarımla insanların canını acıtmayı bazen seviyor olabilirim:)))) (hak etmesinler canımmm)
11. 173 boyunda kalıplı ve bakınca bu dağları devirir hissi uyandıran bir tipim olsa da çıt sesi ile bile korkup tavana zıplayabilirim.

19 yorum:

  1. mim cevaplamaya sabredemiyorum ben ya. Ne içten yanıtlamışsın. www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım bende iki gün uğraştım desem yalan olmaz boş kaldıkça yazdım :)

      Sil
  2. cevapların çok güzeldi...

    şu feraceye ben bi alışmadım :(
    ama almak da istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım aslında biraz nasıl desem yaşlı gösteriyor beni sanki ama :)) çok rahat ferace çok kullanışlı hele yazın serin serin giyiyorsun

      Sil
  3. çok samimi ve güzel cevaplar, seni daha iyi tanıdık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım uğraştırdı birazcik ama olsun :))

      Sil
  4. nice mimlere inşalahh banada beklerım sevgıler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nidemek hemen geliriz davet edilirde gelmezmiyiz :)) sağolun

      Sil
  5. Canım beni mimlediğin için teşekkür ederim..Nekadar çok soru sormuşlar böyle :D Biraz yoğunum bu aralar en kısa sürede mim'ine cevap yazmaya çalışacağım..

    Bu arada soruların bazıları birbiriyle aynı neden ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nidemek nidemek hoşunuza giti ise sorun yok :)) bu mimi yolluyan arkadaş kendi sorularını da eklemiş uzun geliyor dersen yarıya kadar yapabılırsın benimde iki günümü aldı :)) fırsat buldukça aklıma geldikçe yazdım seviyorum bu oyunları :))

      Sil
  6. Ben de mim cevaplamaya pek vakit ayiramiyorum, cok inceliyorum yazacaklarimi.. ama seninkileri severek okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolsasın canım ben seviyorum böyle oyunları yazmak hoşuma gidiyor:)

      Sil
  7. Ooooo Gülihann hanımmcımm döktürmüşsünüzz yahuuu :):):):)
    Nasıl içtenlikle yazmışsın Maşallahhh çok sürükleyici geldii :) ve tadı damağımdaaa kaldıı yahuuu:)
    Canım beni mimlediğinnn konuyu yapmışımm ben ama :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okurken sıkılmadıysan oh ne güzel sorun yok :))) teşekkür ederim :))
      olsun canım bir başka mim geldiğinde gene sana atırım :))) cevap vermiş oldun işte ne güzel hazır :))

      Sil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. çok samimi çok içten yanıtlarınız.sizin kadar olmasa da nacizhane bende cevapladım miminizi blogum da sevgilerle gülihan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım bende zevkle okudum cevaplarını :))

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.