20 Mart 2013 Çarşamba

2. Mim gelmiş Hoş gelmiş:)


Sevgili blog sahibesi beni mimlemiş kendisine teşekkür ederim beni tanımak istemesi ne hoş ve hemen sorulara geçelim...

Bu arada bende Sade Heceler, Sevimli Mutlu İnsan, Kardeşler-nikahşekeri, Yeni Gelin Yeni HayatBak Bu Harika, Hayat güzel biyer adlı blog sahibesi arkadaşlarımı mimliyorum :)


1-En nefret ettiğiniz insan tipi

Karşısındakini kale almayan saygı göstermeyen, dinlemeyen yada dinliyormuş numarası yapanları sevmem.

2-Evde en çok hangi eşyanı kaybedersin ?

Kaybedecek kadar fazla eşyam yok ki :)))))) Eşyalara çok takığımdır yerinde dursun isterim hepsini hatırlarım bilirim yada çoğu zaman diyelim. Çoğu kişide özelikle boneyi kaybettiğini duyuyorum :)))) ben hep aynı yere koyarım bu konuda biraz takıntılıyım. Ama maalesef evde her yerde genelde cep telefonumu kaybederim hata bir keresinde eşimin hediyesi olan çok özenerek aldığı cep telefonunu kaybetmiş çok üzülmüştüm.

3-Sakız çiğneyen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz.

Her şeyin bir adabı var sesiz sakın çiğnenir hata anlaşılmayacak seviyede ise ne güzel başarabilirlerse tabi :)

4-En sevdiğiniz çiçek.

Ortancalara aşığım.

5-Burcunuz nedir ?

Akrep tamamen her özeliği mevcut:)

6- Kız ve erkek çocuklarınız olsa adlarını ne koyardınız ?

Erkek olursa Muhammed Bilal veya Ali çok severim. Kız olsa ben Ayşe ismin çok severim Rahmetli Annanemindi birde Kayınvalidemin gönlü hoş olsun diye (o beklemez böyle birşey ama) Zehra Ayşe koyardım sanırım:)

7-Komşunuzun çocuğu size oturmaya geldi, suratınıza tükürdü ne yapardınız?

Yapacak bir şey yok çocuk bu yüzümüzü yıkayacağız:) yaptığı harekettin kötü bir şey olduğunu anlatmaya çalışırdım.

8-Arabayı siz kullanıyorsunuz, yaşlı bayanın birinin üzerine çamur sıçrattınız ve hareket yaparak arabanızı durdurdu. Onu istediğiniz yere bırakmanız gerektiğini söyledi ne yapardınız ?

Suç bende ise tabi bırakırdım.

9-Hayatta en korktuğunuz şey

Dünya ya dalıp Ahireti unutmak.

10-Bilgisayarınız çöktü ve bilgisayar ortamındaki tüm resimleriniz yok oldu. Hiçbir yerde kopyaları da yok. Ne yaparsınız ?

Bir keresinde oldu böyle bir şey sinirinizden çatlasanız da yapacak hiçbir şey yok çok sinirlenirsem oturur ağlardım :)

11-Yalnız yaşamak hakkında ne düşünüyorsunuz ? Sizi mutlu mu eder mutsuz mu ?

Bu ne manada sorduğunuza bağlı evde bir başınızasınızdır ama İnternet vardır :))) Ben yalnızlığı sevenlerdenim çok kalabalık ortamlarda bazen sıkıldığım bile olabiliyor tabi bir yere kadar.

7 yorum:

  1. çok güzel cevaplar vermişisn canım...
    bende akrep burcuyum :)
    bende sokakta sakız çiğneyen kadınlara çok uyuz olurum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beli canım ben akrep akrebi gözünden tanırmış his etmiştim seni görünce:))) sağol canım

      Sil
  2. Benim esim de akrep burcu ve aynen sizin gibi cok fazls kalabaliktansa az ama öz insan olsun ister etrafinda. Bir de benim tanidigim butun akrep burclari cok zeki oluyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ben sizide mimledim yazmayı unutmuşum lütfen sizde üstünüze alının :))

      Allah razı olsun zekilik varmı bilmıyorumda akreplerin kendi yörüngesi var buna inanıyorum :)) isterse sever isemezse sevmez yapmaz gibi çok kendi ile barışık insanlar.

      Bir akrep erkeğine sahip olmak bence gayet güzel sevdikleri insanı ölene kadar severler sadakatsiz olmazlar :)) tabi bunlar burç :)

      Sil
  3. bu mim ne ola ki? :)
    bildiğim bir olay değil, mimlenince ne oluyor? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bu soruların aynısını sende kendi sayfanda yanıtlıyorsun tabi istersen kabul edersen :) birazcik seni tanımış oluyoruz biracikta oyun eğlence sende istediğin kişileri mimliyorsun böyle dönüp gidiyor.

      Sil
  4. İşte cevaplarım ;) http://yenigelinyenihayat.blogspot.com/2013/03/mim-3-ve-4.html

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.