23 Şubat 2013 Cumartesi

Minik Atölyem Blogger Buluşmasına Saatler Kala


Selamün Aleyküm

Blogger Buluşmamıza saatler kaldı dünden beri bir hazırlık bir hazırlık :))) Eşim 'hayırdır düğün mü var ' dedi sevincimi neşemi görünce :))) bir yandan da gülüyor.

Aman pek bir özendim arkadaşlarımı için akşamdan hazır etim eşyalarımı bayramlık giyecek çocuklar gibin. Çalışınca insan sosyal hayattan kopuyor biraz bu etkinlik güzel oldu benim için bu hafta biraz sıkıntılı geçti. Bir arada gidememe ihtimali çıkınca iyice moralim bozulmuştu neyse ki gidebiliyorum öğlen yola çıkıcam inşallah saatinde orada olabilirim.

Baktım bu aralar rengarenk canlı renkler moda bende bütün hafta paspal paspal gezmişim dedim bende bir rengarenk bahar gibin giyineyim :))). Eteği dikiş kursuna giderken ben dikmiştim yeri ayrıdır benim için.

Bakalım nasıl geçek günüm aman çok heyecanlıyım çoook :)))

5 yorum:

  1. baya hazınlanmışsın:) hava da kapalı yağmur yağmaz inşallah. orda görüşmek üzre canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağsın hiiiiçç sorun değil :))) inşallah canım görüşürüz

      Sil
  2. Ankara'da olsaydınız da bizde tanışsaydıkkk :)

    YanıtlaSil
  3. cnm ne kdr ozenmissin gercekten masamiza bahari getrmistn :) cok saol arkadasim beni cokkk mutlu ettiniz :)))

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.