12 Şubat 2013 Salı

İşte geldim burdayım :) Diyette 6. Gün



Selamün Aleyküm

Öyle yorgunum öyle yorgunumkiiii size anlatamam.

Cumartesi misafirliğe gidip geldikten sonra saat 00:00 da 1 saat spor yaparak nefsimle mücadeleyi ben kazandım. Cumartesi gün boyu çok dikkatli ve düşük kalorili yedim fakat akşam misafirlikte birazcık kaçırdım sporla arayı kaptığımı düşünüyorum.

Pazar günü bir günlük dinlenme, sevgili eşimle gezme tozma, beraber vakit geçirme şerefini bir kenara bırakarak tabi eşimde bir sabah bir öğlen olmak üzere malum sınavları olduğundan geleneksel kapı baca dip köşe temizliğini her yerler parlasın:) yaptım. Spora yine yeniden başladığım için vücudumda müthiş bir hamlık var üstüne de birde aile boyu temizlik yapınca Allahım siz düşünün :)

Evimizde doğal gaz olmasına rağmen kuzey cephesi, giriş katı ve üst katın boş olması gibi bütün olumsuzluklar benim şirin yuvamda toplandığı için evimiz bir türlü ısınmıyordu. Eşim (plaka halindeki) sunta ebatlama ve bantalama dükkanı olduğu için hali ile odun her gün bir kamyon dolusu çıktığından odun derdi yok evimize soba kurmaya karar verdik çünkü çok üşüyoruz üç senedir bir türlü çözüm bulamadık.

 En başta yapmamız gerekeni en sonda yaparak dün eşim baca ördürme girişiminde bulundu. Tabi ben işte olduğum için akşam eve gelip o tertemiz yaptığım evimi moloz yığını içinde görünce hafiften bir gözlerimde
yaşarma saat 22:00 da evde elimde bir bezle yeniden temizlediğim canım odayı temizlemek çok zoruma gitti. Sporumu da güzelce yapamadım hali ile yorulunca neyse ki soba kurulunca inşallah sıcacık evimde bu sıkıntıları unuttucam bir güzel ısınacağız inşallah.

Kışı çok severim sıcakla hiç aram yoktur hata ilk evlendiğim senenin yazında dışarı bile çıkmazdım çok bunalırdım. Bilirsiniz Almanya çok çok sıcak bir memleket değil. Sıcağa alışmak zaman aldı ama kışları da evde donmak o kadar zormuş ki Allah yakacak ısınacak durumu olmayanlara kolaylıklar versin  çok şükür ki kira derdimiz yok kendi küçük şirin evimizde üşüsekte yaşabiliyoruz.

Bu günlükte bu kadar Allah emanet olun

4 yorum:

  1. Aleykümselam.. :)
    ben de tam aksine soğuğu sevmiyorum
    tam bir yaz kızıyım
    ve bizim de alt kat boş ve donuyoruzz :S
    yazın gelmesini iple çekenlerdenim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla canım ben bile yazı özledim soğu sevsem de yalnız bizim ev değişmişim insan bir kendi evi böyle sanıyor bazen:)))

      Sil
  2. Bizimde alt üst sağ sol her yer boş.. Biz de ısınamayanlardanız :(
    Sıcağı sevmesem de çok soğukta da duramıyorum.Rabbim dışarıdakilere yardım etsin..
    Azmine de hayranım ;) kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun arkadaşım sağol Allah şükür ki evimiz var :))

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.