20 Şubat 2013 Çarşamba

Haftasonu Gezmeleri 1.



Selamün Aleyküm 

Hafta sonunu çok eğlenceli geçirdiğimden bahsetmiştim. Fırsat oldukça yazıyorum yetişemiyorum bu aralar bloguma :))) Malum ev iş arası koşturuyoruz. 

Cumartesi günü Yalova'ya geçince yemeğimizi yeyip dışarı çıktık. Eşimin maşallah keyfi yerinde idi durmadan faaliyet içinde idik dinlenemedi garibim :)) Sağ olsun çooook gönlümü hoş etti bu hafta sonu :)). 

Bir sinemaya gidelim dedik neye gitsek neye gitsek derken hiç aklımızda yoktu ama Hükümet Kadını seyir etmeye karar verdik yazar Sermiyan Midya imiş. Çok absürt filmleri sinemada seyir etmeyi sevmiyorum. Çok küfürlü ve saçma sapan filmler olunca rahatsız oluyoruz ailecek :)) O yüzden film tercih ederken iki saat düşünüyoruz.

Filmi anlatıp çok büyüsünü bozmak istemem ama film gerçekten harika idi. İyi ki bu filmi seçmişiz dedik çooook komikti ve eğlenceli idi hiç sıkılmadık aksine bir ara bitmesin istedim. Demet Akbağ  her zaman ki gibi oyunculuğu ile harika idi. Diğer oyuncular da tabi ki hepsini ayrı ayrı çoook beğendim hele
  Gülhan Tekin'nin canlandırdığı karakter Fehim'e harika idi. Kısaca mutlaka izleyin derim....













8 yorum:

  1. oo filmler izlemiş :)
    iyi keyifler...

    YanıtlaSil
  2. bende cok merak ediyorum bu filmi...eminim cok güzeldirr...

    YanıtlaSil
  3. ya benim Türk yapımı filmlere biraz önyargım var. Milletimiz genelde küfürlere gülüyor. oyuzden de hıc gıtmek ıstemıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi bunda da birazcık azicik vardı ama en azından öbürlerinden iyi idi.

      Sil
  4. Sinemaya gitmeyeli o kadar uzun zaman oldu ki:D
    Malum Eyüp olunca :) Acaba onla mı gitsem :D Bizi ne yaparlar banlarlar her halde daha bunlar sinemaya giremezler diye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) çocuk olunca hayat çocuğa göre şekilleniyor teyzesi bakar ona sende gidersin canım :D bir iki saat idare ederler :))))

      Sil
    2. Dursa can kurban da durmuyor ki bensiz:) Daha doğrusu bırakmak da benim işime gelmiyor:)

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.