27 Şubat 2013 Çarşamba

Gülihan'nın Diyetle İmtihanı 21. Gün

Selamün Aleyküm 

İki gündür yoğun bir koşuşturmaca var benim için. 
Sonun da Ofisimi iş yerinin deposunun yanında ki küçük şirin ofise taşıdık. 
Tabi eşyalarını toparla odanı düzenle bilgisayarlarını ayarla bir temizle ufak tefek bardak, tabak, tüp, ocak vs. gibi malzemeleri ayarla derken akşam bir baktım ki çok yorulmuşum. Patronum canın nasıl isterse öyle düzenleyebilirsin istediklerini alabilirsin deyince hoşuma gitmedi değil yani :). Çok şirin küçük bir ofisim oldu üstelik bana ait rahat rahat çalışabiliyorum neyse iş yerimi ofisimi sizlere bir başka posta bahsetmeyi düşünüyorum. 

Gelelim benim uyuz diyetime. Evde soba kurmamıza rağmen hali ile akşam geldiğimiz için işten ağzına kadar doldurup yaksakta tabi ki bütün ev ısınmıyor hali ile mutfağım gene soğuk Rabbime binlerce şükür olsun en azından oturduğumuz odamız sımsıcacık bizim ev için çok güzel oldu. Ama yazın işte gelince hemen mutfağa geçip yemeklerimi zevkle hazırlıyordum ama şimdi hiç hevesim yok. Eşim de sağ olsun çok anlayışlı davranıyor zaten kendisi yemeğe çok düşkün değil onun için bir çeşit olsun lezzetli olsun yetiyor akşamları fazla yemek istemiyor o yüzden apar atıf çabuk hazırlanan şeylerle akşam yemeklerimiz geçiriyor sağ olsun kayın validem de değişik bir şey oldu mu her zaman paylaşır bizle. 

Kendime özel diyetlik yemek pişirme olayı artık iyice işkenceye dönüşmüştü ki aklıma parlak mükemmel bir fikir geldi. Eşim dışarıdan yemek yemekten bıktığı ve yemek konusunda hiç bir yerden memnun kalmadığı için  son bir kaç aydır yemekleri kayın validem yapıyordu. Böylece Kayın validem de evinin rahatlığında iş sahibi olmuş oldu çokta hoşuna gitti. 

Ben de dışarıdan yiyemiyorum evde yapamıyorum dedim Anneciğim sen bana da iki kap yemek versen ne süper olur. Tabi ki oda seve seve kabul etti senden kesinlikle para da almam dedi  sağ olsun Kayın validem gerçekten beni evladı gibi görüp öyle davranıyor ama tabi ki emeğinin karşılığını alacak iş başka arkadaşlık başka demişler :))) Sonuçta kadının mesleği bu tabi fiyatlarda bana torpil geçer o ayrı :))))))). 

İnananın bir haftadır rahat etim o kadar güzel oldu ki. Her gün iki çeşit yemek getiriyorum birini öğlen birin akşam yiyorum tabi ki her zaman diyetime uygun şeyler olmuyor ama dengelemeye çalışıyorum sonuçta oturup kendim yapamıyorum bu hali ile çok mutluyum.

Eskiden dünyaları yesem doymazdım şimdi bir küçük tastaki yemeği 3 gün yediğim oluyor. Ofisime yakın markette var canım meyve kuru yemiş filan bir şey isterse ara öğünleri de bu şekilde geçiriyorum nasıl akşam oluyor bilmiyorum hemen vakit geçiyor şu günlerde.

Gel gelelim ben bir kilo bile veremedim tamam kabul geçen hafta diyetime çok dikkat edemedim ama ya ne zaman spor yapsam düzenli olarak gerçekten iki günde bir 45-70 dk arası zaman ayırıyorum ama sonuç yok görenler zayıflamışsın bir fitlik var dese de :( tartım inat ediyor hata 300-400 gr. fazla bile geliyorum. 

Yağ kitleleri kas kitlelerinden ağır olurmuş ama ben tartı da bu durumu görmek istiyorum bu hafta diyetime daha da dikkat edeceğim ara öğünleri hiç aksatmadan kaçırmadan yapacağım bakalım ne olacak yani kısaca şuan kilo sabit hayırlısı bakalım. Diyet maceralarımdan bir kaç kare ile sizlere veda ediyorum hayırlı akşamlar...



Dün akşam bu meyve tabağının hayalı ile eve gittim akşam yemeği bu koca tabaktı :)




Bir öğlen yemeği ton balıklı lavaş


Pazar günü spor yaparak nasıl katledilir adlı çalışmam :))))))



Mankenlerin çikolatası Piko...



Yemeği biraz fazla kaçırınca ertesi gün Süt ve Altınbaşak

6 yorum:

  1. eski günlerim geldi aklıma :) bende 6 ay önce kilolarımdan kurtuldum aslında tam kurtulmuş sayılmam ya neyse.
    ben arkandayım gülihan başarcaksın bu diyet işini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol arkadaşım maşallah çok güzel vermişsin inşallah biran önce versem de kurtulsam :(

      Sil
  2. Bazen vücut ilk başta direnç gösterebilir. Bak sakın vazgeçeyim deme.
    ben de senden ilham alıp girdim bu yola.
    Fikrimi söyleyecek olursam, Kesinlikle çikolata yeme ve sütlerini sade iç.nescafe gibi şeylerde tüketme.Onlar hem çok zararlı hem bol kalorili.
    Ne gerk var di mi :)
    Başaracağız inanıyorum.Arkandayım, destekçinim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım :) ya valla 3 senedir uğraşıyorum çok bunaldım sürekli ne yesem acaba kaç kalori diye düşünmekten yoruluyorum hayırlısı inşallah bidaha ki ay diyeyisyene gitmeyi düşünüyorum yada senin şu tartından mı alsam kas su yağ ölçen bir tartı olsa aslında çok iyi olacak diyetisyene de iki kere gitim hep aynı hikaye iş sende bitiyor o kağıdı yazıp veriyor hepsi bu tabi bu kişisel fikrim çok sağol arkadaşım bir birimizi görmesekte gönülden seviyorum sizleri :))))

      Sil
    2. Ben de gittim diyetisyene, gerçekten hep aynı hikaye.
      Sen dikkat edersen diyetisyene gitmene gerek kalmaz.
      Tartı da seni motive edebilir.
      Gittiğim diyetisyeni çok iyi dinledim ve bütün tüyoları aldım,uyguluyorum. Haftaya bakalım aynı etkiyle devam edersem verdiği çayı da paylaşmayı düşünüyorum.
      Rabbime emanetsin :)

      Sil
  3. Form-Altınbaşak 2 sene çok yakın arkadaştık kendileri ile :)

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.