9 Şubat 2013 Cumartesi

Gülihan'nın Diyetle İmtihanı 2. Gün:) 8.02.13




Selamün Aleyküm
(Yazımı dün hazırladım amaaa ancak bugün yayınlayabildim)

Güzel bir cuma gününden bildiriyorum dışarıda sabah başlayıp akşama kadar yağan tatlı tatlı bir yağmur var. Acep yağmur bana mı tatlı geliyor keyfim yerinde ya :))

Tartımın pili bitmiş iki gündür de almayı unutuyorum neyse ki bugün aldım da yarın artık bir net kilomu görürüm. Kaynanam bir tartılayım foyamı göreyim der kulakları çınlasın ben de bir göreyim akşam foyamı :)))

Gene güzel iki ekmek arası beyaz peynir iki bardak yeşil çay ile güne başladım. Tabi ki kahvaltı öncesi 1 litre su içmeyi başardım. Bu gün saat 10:00 gibi yaptım kahvaltımı daha iyi oldu öğlen hemencik acıkmamış oluyorum.

Öğlende yarım portakal, yarım muz, yarım elma, 1 kaşık kadar cornflex, 2 kaşık yoğurt, 1 kaşık süt karıştırıp güzel bir meyve salatası yedim.

Akşam üstü saat 15:45 gibi brokoli salatası yemek idi planım amaaaa Patronlara 6 adet lahmacun geleceğine 10 adet gelince herkes payına düşeni yedi. Tabi Gülihan da 1 tanecik ye ısrarlarına dayanamayıp bir tanecik yedi :). Bu günlük böyle oldu









Akşamda eve gidince 45 dk. Eliptik bisikletim ile boğuştum :)). Birazda yer egzersizleri derken yatağı zor buldum.

Ayriyeten gün boyunca 2.5 litre su içtim.

Birde bir resim çekileyim dedim hatır olsun bu günlerden                               
kalma bakalım daha sonra karşılaştırma yapabileyim.



Meyve Salatam



                           
                                Spor Saati







4 yorum:

  1. allah kolaylık versin, diyetten yeni çıkan biri olarak zorlandım ama güzel sonuç elde ettim.
    aynı güzel sonuçları sende görürsün inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnn arkadaşım inşallah :)) başarmana sevindim 23 yaşına kadar tombiktim ailede herkezde öyle idi 3 senedir uğraşıyorum ama istediğim hedefe varamıyorum inşallah busefer gerçekten başarılı olurum buarada benimde kızlık soyadım yıldırımdı :)

      Sil
  2. Sen de bu azim olduğu sürece inşallah başarılı olursun :) Allah kolaylık versin.

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.