18 Şubat 2013 Pazartesi

Gülihan geldi hanım :)))


Eve dönüş zamanı :))))

Selamün Aleyküm

Başlıklar konusun da hep bir kararsızlık yaşıyorum bu gün de bu geldi içimden :))) Özledim buraları ya huuuu bir selam vereyim dedim blogger arkadaşlarıma belki birileri de beni özlemiştir :))))

Kendisinden Allah razı olsun Canım Kocacığımın :) sayesinde hafta sonum çok çok çok güzeldi tam benim sevdiğim şekilde bir hafta sonu geçirdik. Önce ki yazımda Ödülüm demiştim hakikaten ödül gibi oldu.

Arabamıza bindik Yalova'dan başlayıp Çınarcık, Armutlu, Gemlik derken Bursa'da bulduk kendimizi.Canımız nerede durmak isterse nere beğenirse orada durduk gezindik hali ile herkes Eşi ile gezmekten keyif aldığı gibi ben de Eşimle olsun da neresi olursa olsun yeter ki birlikte zaman geçirmek eğlenmek olsun :)))).

Bilmem herkes mi sever böyle gezmeyi annem göbeğimi gezmelerde kesmiş benim:))))

Sabah bloggum da süpriz ile karşılaştım. Minik Atölyem adlı blog sahibesi arkadaşım beni MİM'lemiş onun da  ilk MİM'i olmuş benim de kendisi tarafımdan ilk MİM' im oldu.

Şimdilik yazımızın sonuna geldik Mim'lerle ve Gezme anıları ile tekrar  görüşmek üzere sevgilerle...

5 yorum:

  1. gezmeleri tozmaları bende çok severim :)
    ohh sefanız olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun arkadaşım :)) cümlemizin sefası olsun (sefanız olsun yorumun çok hoşuma giti :))) Allah böyle güzel gezmeleri sana da nasip etsin

      Sil
  2. Ama ben de istiyorum müstakbel eşimle böyle gezmeleerr..
    Rabbim daha da mutlu etsin sizi :)

    Sevgili Müstakbel Eşim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım Allah sanda gelecekteki eşinde hayırlı bir ömür nasip etsın ::))

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.