6 Şubat 2013 Çarşamba

Gene Mutlu mutlu çok mutlu :))

Selamün Aleyküm Sevgili Arkadaşlarım

Allah neşemizi cümleten çoğaltsın yine gene bugün çooook mutluyum.

Aramızda kalsın dün eşimle konuşurken gene tabi benim meşhur ezeli ebedi diyetime geldi konu :))) oda beni motive etmek amacı ile ' Gülihan başırırsan sana bir araba alırım ' dedi beni tanıyanlar bilir (tanısanız çok seversiniz beni :))der gibi oldu) ben pek mal mülk derdi olan bir insan değilim sadelikten yanayım çok eşyayı da sevmem giyisi ve ayakbı hariç tabi ki onlar başka ama böyle bir evim olsa tapusu bende olsa gibi :)) yada bir ev eşyasına alsam filan diye hevesim yoktur fakat sahip olduğum şeyleride mezara kadar benle kalsınlar isterim zarar vermem hor kulanmak istemem.

Vesellam ama konu araba olunca akansular duruyor. Buda benim en büyük hayalim.

17 yaşına geldiğimde abimin zoru ile ehliyet kursuna başlamıştım. İnanın hiçmi hiç istemıyordum araba kulanmak ama daha sonra birdaha kimse beni şöför koltuğundan alamadı:))) Gezmeyi çok sevdiğim için sanırım araba kulanmayıda çok severim. Sağolsun abim de yengem de bizim arabamız yoktu ama onlarla aramızda bizim sizin gibi bir muhabetimiz yoktu herşey ortaktı bizimdi Allah kendilerinden razı olsun arabalarını hiç esirgemediler nezaman canım isterse bende idi gezmem karışmazlardı canlarım benim zaten yengem adı gibi Melektir Allah kendisinden bin kere razı olsun Annen'mi Yengen'mi deseler gözüm yengeme kayar okadar çok seviyorum kendisini Annemide çooookk severim tabi:)))

Töbe haşa  şaka amaçlı söylenmiş bir cümle Allah göstermesin ama 'cehenme tur var deseler Gülihan bi gidem bakem diyecek' derler :)))) töbe töbe Allah göstermesin çoooooook seviyorum gezmeyi neolcak benim halim :))))

Arabamız var ama benim hayalim kendime ait bir arabam olması Allah nasip ederde bebişlerim olursa ilerde onları arabaya doldurup akşama gezdiresim var :)) Çarşı pazar kendi kendime işlerimi halederim inşalllllah. Herkezin bir dileği var işte benimde bir kırmızı Golf hayalim var bakalım busefer ödül çok tatlı zaten bende uzun zamandır uğraşıyorum sürekli dikkat içindeyim bir daha ya bismillah deyip başlacam Allah'ım inşallah başarırım.


Buda bukadar sevince çoook sevdiğim kalpli bardağım ve hazırladığım sabah kahvaltım diyet ama he :)))))) Kabul biraz abartı oldu ama canım haşlanmış yumurta çekti ekmek yiyene kadar dedim azcıkta simit yiyeyim sonra kaşarla salamı görünce bir parçacıkta bunlardan atım yaaaa ama akşama taze fasulye yemeğimiz var misler gibi sebeze salata takılcak Rabbime şükürler olsun bu hafta evde sebze yemekleri pişirdim çeşit çeşitte onları yiyoruz zaten iş arkadaşımla beraber bir kahvaltı bide akşam saat 4 5 gibi yemek yiyoruz iki öğün yiyenlerdeniz. Tabi aralarda çay sağlıklı aburcubur yemeye çalışıyoruz Allah birde spora başladımı kim tutar dimi beni :)) Biraz uzun bir yazı oldu amaaaa neşeliyimmm neşeliyimmm ben yine bugün neşeliiyimm :)))) demiş emrah bir şarkısında tam benim için bu şarkı bugun

Sevgilerleeee Allah emanet olun


6 yorum:

  1. kahvaltın çok güzel....
    afiyetler olsun canım :)

    YanıtlaSil
  2. İnşallah dileklerin gerçekleşir senin de bir golf ün olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin ağzınız bal yesin :))) Allah razı olsun inşallaaaaah

      Sil
  3. İnşallah hadi bakalım :)
    Çok güzel hediyen olacak başarırsan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah canım sağol Allah razı olsun inşallah inşallah başarcam

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.