19 Şubat 2013 Salı

2. Mim arkadaşım Şerefine :))





2. MİM Bıraz Hızlı oldu :)).

Selamün Aleyküm
Sevgili blogger arkadaşım Gurme Şirine'yi çok ihmal etim onun şerefine herkese açık kapı bıraktığı
Mim'ini cevaplıyorum ve Gurme Şirine'ye teşekkür ediyorum benim MiM'im de herkese açık yanıtlamak kendini tanıtmak isteyen herkes üstüne alınabilir.



1. Şimdiye kadar gezdiğiniz yerler içinde en çok nereyi beğendiniz? Yurt içi, yurt dışı fark etmez

Şuan aklımda kalan çok özel bir yer yok. Deniz olan her yer benim için özeldir. Ama İstanbul benim için başkadır diyebilirim çok mistik ve gizemli geliyor. Eşimle bu şehir de tanıştık :)))

2. Hobiniz ile ilgili bir püf noktası paylaşır misiniz?(dikiş,aşçılık vs.)  

Hobi çok göreceli bir kavram bence blog sahibesi olmam bir hobi :))
Paylaşabileceğim bir püf noktası içten olmak sanırım bir püf noktası olabilir.

3.En memnun kaldığınız makyaj malzemeniz nedir?

Ben pek makyaj yapmıyorum yani yılda bir iki kere anca belki oda o yüzden özel bir favorim yok
Cilt temizleme ürünlerinden derseniz Garnier üçü bir arada olan temizlik losyonu var ondan memnunum.


4.En beğendiğiniz film ve konusu nedir?

Fantastik her şeyi severim bayılırım:)) Bu ara Alacakaranlık favorim konusu bir vampirle bir insanın aşkı :)

5. Sizce okuduğunuz en güzel kitap hangisiydi?

Çook kitap okudum bir çok kitabı da çok sevdim şuan aklıma gelen Melekle ve Şeytanlar Dan Brown
heyecanlı bir kitaptı. 


6. Şu an ne olsa sizi çok mutlu ederdi?
Eşimden bir süpriz:))) Daima beni mutlu eder.

7. Seni en sinirlendiren şey?

Hakkım yendi mi çok sinir olurum kimseninde hakkına girmek istemem.

8. Bugünlerdeki favori kıyafet kombininiz?
O gün canım ne isterse o yerine ve mekana göre değişiyor belirli bir kombinim yok :))

9. Sevdiğin işi mi yapıyorsun? Hayır ise ne yapmak isterdin?
Evet işimden memnunum.

10. Bu aralar en çok dinlediğin sarki?

Sagopa Kajmer'i daima dinlerim Rap sevdiğim şarkı türüdür

11. Ayrılmaz parçan?

Tabi ki eşim :)

Hakkımdaki 11 gerçek...
1- Ayakkabımı başörtüme uydurmaya çalışırım.

2- Bloggumu çok severim:)))
3- Yemek yapmaya bayılırım.
4- İnternet bilgisayar ve teknoloji vazgeçilmezimdir.
5- Sesiz sakin görünsem de sesliyimdir:)))
6- Daima kilo vermeye uğraşırım inşallah bu sefer başarıcam.

7- Limonlu dondurmayı bir ayrı severim.
8- 8 sayısı benim için uğurludur.
9- Elektronik eşyaları kurcalamayı keşfetmeyi severim.
10- Dışçıden korkarım.

11- Ailemi çaktırmasam da özlerim....

6 yorum:

  1. çooook samimi olmuş canım içten ve doğal cevaplarını okuyarak seni daha yakından tanımış oluyoruz bir sürü mimler alman dileğiyle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun arkadaşım o samimiyet senin okuyan güzel gözlerindeee fikrinde teşekür ederim:))))))

      Sil
  2. teşekkürler canım :)
    beni çok murlu ettin :)
    çok güzel cevaplar vermişsin...
    özellikle hakkındaki gerçekleri sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nidemek nidemek nerdesyse her yazımda altında beni yanlız bırakmadın asıl ben teşekür ederim:))))

      Sil
  3. şu hakkımda 11 gerçek bölümünü çok seviyorum eğlenceli oluyor::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sevdim o bölümü arkadaşım sende alın ana üstüne açıkcası seni mimlemek vardı aklımda sonra açık bırakınca ısım yazmadım hadi sende katıl:)))

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.