19 Şubat 2013 Salı

1. Mim Minik Atölyem'den geldi...



Minik Atölyem blogger sahibesi arkadaşıma çok teşekkür ederim. Benim de sayesin de ilk mim'im oldu.


Mim Blogger arkadaşlarımızı daha iyi tanımak dünyaların da gezinmek için yapılan söyleşi, röportaj veya sohbet denebilir. İşte bu da Gülihan'nın dünyası buyrun:))))



1-Neye zaafınız var? Mesela neyi yapmayacağım dediğiniz halde yapıyorsunuz?

Çikolata :))) herhalde en büyük zaafım tatlılar nefsimle mücadele ediyorum diyebilirim. 

 2-Hangi filmin,dizinin ya da kitabın içine girmek isterdiniz ?

Fantastik olan her şeyi severim bana çok ilginç büyüleyici geliyor. 
Kitap olarak Yüzüklerin Efendisi olmak isterdim film olarak Alacakaranlık veya çikolata fabrikası süper olurdu :)))


3-Fırsatınız olsaydı şayet ilk gideceğiniz ülke-şehir neresi olurdu?

Rabbım bir çok Avrupa ülkesini görmeyi nasip etti bana çok şükür gezmeyi çoooooook seviyorum.

Tabi ki en önce Allah nasip ederse Mekke'yi ve Medine'yi gitmeyi çok isterim. 

Birde Mısır hayalim var oraları görmeyi gezmeyi çok isterim çok fantastik geliyor oralar bana.

Bu aralar nedense birde Amerika hayalim var bir görsem gezsem diye geçiyor içimden hayal işte:))

 4-Hayallerinizdeki işi mi yapıyorsunuz ya da hayalinizdeki yerde misiniz?

Benim hayalim aslında Ev hanımı olmaktı yemek yapmak evde olmak böyle en süper hayalimdi. Ama evlendikten 3-4 ay sonra yooook dedim bu değilmiş benim hayalim :)))) 

Evlenmeden öncede hem okuyup hem Abimin şirketin de çalışıyordum. Büro Organizasyonu ve yönetimi bölümünü bitirdim. Mesleğimi çok seviyorum. Şuan çalıştığım şirkete tam olarak mesleğimi yapıyorum aslında ama benim hayalim tam olarak nasıl desem bilgisayar konusunda ayıptır söylemesi çok iyimdir:) 10 parmak klavye bilgisayardaki her türlü işlemi ve programları hiç sorunsuz çözebiliyorum. Daha çok bu yönde olan bir işte çalışmak isterdim. Web tasarımı kendi çabalarımla kavrayıp hazırladığım bir site bile var iyi kötü aslında bir web tasarım kurssuna gidip bu yönde ilerlemek istiyorum.


5-Diyelim ki yeni üretilen , leziz mi leziz , iddialı bir çikolataya sizin istediğiniz bir ismi koyacaklar . ne olsun isterdiniz ?

Gülihan olsun :)))))


6-Gerçekleşmesi pek olası olmayan ama yine de çok istediğiniz uçuk bir hayaliniz var mı?

Dünyayı gezmek her gün başka bir şehirde uyanmak isterdim. Bu bence şuan benim için çok uçuk bir hayal:)))

7-Farz edelim ki oyuncusunuz ve Oscar kazandınız (heyt beee:)) ödülünüzü kimden almak isterdiniz ? :)

Lütfen John Deep olsun :))))

 8-Keşke bunu ben yapmış olsaydım dediğiniz bir şarkı yada film var mı ?

Yooo böyle sanatsal bir yanım yok sanırım onlar yapsın ben keyifle dinleyeyim seyir edeyim.

 9-Yaşamayı istediğiniz bir dönem ya da çağ var mı? Varsa nedir?

Olmaz mı kesinlikle Hz.Muhammed (s.a.v.) zamanında Asrı Saadette yaşamayı çok isterdim. 

Birde Dolmabahçe Sarayın da yaşamalıydım hayranım oranın mimarisine herşeyine.


10-Küçüklüğümüz de en sevdiğiniz çizgi film neydi?:) Şimde varsa şimdikini de söyleyebilirsiniz .

Vala pek hatırlamıyorum şuan ne olsa izlerdim. Şeker Kız Candy vardı ablamla oturup izlerdik. Bu gün evde yalnız kalayım açarım çizgi film kanalını ne çıkarsa şansıma ama artık evimizde tv yok kaldırdık böyle daha iyi oldu.

11-İsminizi seviyor musunuz?Sizi yansıttığını düşünüyor musunuz?

Bir ara hiç hoşlanmıyordum dini bir anlamı olsun isterdim manası güzel aslında gül tenli demek gül gibi kolan demek. İsmimi  Gülihan sanıyorlar ama ismim Gülten eşimin de Oğuzhan bir çocuğumuz olursa isimlerimizi birleştirir Gülhan koyarız demişti Gülihan blog ismi de buradan doğmuş oldu.

Hakkımdaki 11 gerçek:

1- Tipik akrep burcu ya hep ya hiç mantığındayım.

2- Çok katı hata suratsız ilk bakışta hiç sevilmeyen bir insanımdır ama aslında çok enerjik ve neşeliyimdir insanlarla eğlenmeyi sohbet etmeyi severim. İlk defa tanıdığım insanlarla pek konuşmaz önce dinlerim.

3- En ufak bir çikolata bile beni mutlu edebilir basit şeyleri severim ve mutlu olurum.

4- Gezmeyi çok severim bayılırım akşama dolansam yoruldum deyip eve gitmek istemem.

5- Sert bir yapım olsa da biraz sevgimi beli edemesem de gibi eşime çok bağlıyımdır yapacağım her şeyde önce onu düşünürüm ne sever, ne yer, ne içer onsuz bi yere pek gitmek istemem biraz takıntılı bir bağlılık diyebiliriz.

6- Siyah ve özelikle kırmızı renge bayılırım kırmızı olsun 5 lira  fazla olsun.

7- Araba hayatımdaki tek lükse giren ilgimdir.

8- Ayakkabılara bayılırım nedense özellikle Beylerde yüzlerine değil de Ayakkabılarına bakarım : ))) Eşimi ilk gördüğümde ayakkabısını hiç sevmemiştim hala da sevmem onları.

9- Gereksiz takıntılı Temizlik titizliklerinden nefret ederim sen eşyaya değil eşya sana hizmet etmeli mantığındayım.

10-Eşyaların özellikle elektronik eşyaların hor kullanılmasını sevmem bir şey aldımmı benimle mezara kadar yaşasın isterim.

11- Çamaşırları yıkamak makineden çıkınca onları katlamak renklerine göre ayırmak şekil ve tipine göre asmaya bayılırım çok severim.

12. (En başta 11. Madde ne yazıcam dedim bak 12. bile çıktı.) Aldığım her şeyi yerine koyarım dağınıklıktan nefret ederim her şey yerinde olmalı ev dağınık olsa gece rüyamda mutlaka evi topluyor olurum : )))))))


Benim için keyifli idi. Şimdi sıra bana geldi bende Müstakbel Eşim, Saadeti-i Müstesna, Dünden bugüne ve pempesinti adlı blog sahibelerini Mimledim:)))) 

7 yorum:

  1. cnm çok keyifli bir sohbet olmuş,
    buluşma gününden önce bir ön bilgi oldu benim için :)
    demek ilk tanıştığın insanlarla hemen konuşmaz, önce dinlersin :/
    konuşmayıp beni yalnız bırakmayacaksınız o gün öyle değil mi? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol arkadaşım zahmet etmiş okumuşsun
      yooooo blogunu okuyup dinledim arkadaşım seni :))))))))))) artık tanıyor sayılırız çokta gevezeyimdir heeee bi sussa dersin sonra :)))
      ya insanlar söyleyince bile şaşırıyorum dışarıdan öyle görünüyor demekki niyetim böyle davranmak değil aslında utangaçlıktan demir zırhımı giyip kendimi korumaya alıyorum :))) duygularımın beli olmasını pek istemiyorum

      Sil
  2. Cok rengarenk bir blog olmus tebrikler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekür ederim sağolun:))) hoşgeldiniz :)

      Sil
  3. çok teşekkür ederim canım, en kısa zamanda cevaplayacağım inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Cevaplarını keyifle okudum, seni daha çok tanımış oldum :)
    Teşekkür ederim bende cevaplamakta geç kalmayacağım inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Cevaplarını çok beğendim canım..
    ben de en kısa sürede cevaplayacağım inşallah :)

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.