25 Ocak 2013 Cuma

Viçem 2

Selamün Aleyküm

Geçen hafta ki Memleket ziyaretinden güzel anılarla karşınızdayım :)

 Lazcada Fındıklımın adı Viçe. Yani Rize/Fındıklı


 Annem beni görünce sevinçten gözleri doldu hiç beklemiyordu beni tabi diğer akrabalarda çok sevindi. Sağ olsunlar beni severler bende onları çok severim.

Fındıklıda pek resim çekmedim neden derseniz utandım :))) küçük bir kasaba bu kız şimdi neyi çekiyor derler diye çekemedim:)))) valla gülmeyin çokta fırsatım olmadı söyle bir 10 dk gezindim bakındım kuzenimde yanımda değildi hadi o olsa neyse :)) olsun ben kokusunu içime çektim hatıralarımı okul yıllarımı arkadaşlarımı sokakları gözümde canlandırdım o fotoğraf bana yeti :))



Arhavi

Arhavi'nin meşhur Lale pastanesi Pideleri ile meşhurdur.

Burası da Kuzenimin Cafesi :))


 Fındıklı / Kıyıcık köyü burası tam olarak benim köyüm babamın köyü



Kuzenimin eşi sağ olsun bizi kahvaltıya Çamlıhemşin / Ayder yolu üzerinde bulunan Yeşilyol adlı restorana götürdü Allah kendisinden razı olsun bizi yedirdi içirdi gezdirdi :))))


 Bir rahmetli Annanem süper yapardı Muhlamayı birde bu Muhlamaya bayıldım gerçekten süper yapmışlardı ikramda servis ve hizmette çok güzeldi.



Restaurantın hemen altında Yöresel Hediyelik Eşyalar satan bir mağaza var.


















Rize'nin meşhur taş köprüleri ve ben :))



 Çamlıhemşin / Ayder







 Ayder Kaplıcası
 Bennn :))



Kuzenimin kızı Ela ve ben ben ben :))









Bakmayın kar olduğuna aşağılarda hava harika idi mevsim için çok sıcaktı bunlarda yöremize özgü aslında eski den ve hala ambar olarak kullanılan yapılardan butik otel yapmışlar güzel fikir Nailya adlı blog sahibesi ablamızın kulağı çınlasın :)))

 Buda meşhur çay bahçesi :)



Gezimiz burda son buldu iki günde insan ne yapcağını şaşırıyor ama kuzenim ve eşi sağolsun bizi gezdirdiler. Ayrıyeten bizi ağırlayan diğer tüm akrabalarımızdan Allah razı olsun çok güzel iki gün geçirdik.

6 yorum:

  1. Çok güzelmiş resimlere baktımda harika yerler Allah tekrar tekrar kazasız belasız ziyaretler nasip etsin inşaAllah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun arkadaşım Allah sizlerede böyle güzel yerler görmeyi gezmeyi nasip etsin :)

      Sil
  2. sanırım şu sağlıklı beslenme günlerimde bu postlarına bakmamalıyım :D
    Muhlamayı annem de çok güzel yapar, kısmen rizelidir kendisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya bende diyorum niye bu kadar sevdim bu kızcağızı :PPP hemşirimi çıkcaz ne :))

      Sil
    2. Teşekkür ederim canım.
      Ayder yaylasına, kaplıcalarına bir kaç kere gitmişliğimiz vardır.
      Çok güzel oralar gerçekten.

      Sil
    3. ay ne güzel oraları görmüş havasını almışsın :)

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.