14 Ocak 2013 Pazartesi

Sobalı Pazar Keyfi

Selamün Aleyküm güzel bir hafta sonun ardından gene bir Pazartesi.
Cumartesi günü Naliya adlı blog sahibesini kıskandım canım Fırın poşetinde tavuk çekti. İşten çıkınca malzemeleri alıp hemencik eve koştum.

Pazar günüde kayın validem üst kata oturuyor baktım bu pazar dershaneye giden yok herkes evde . İki görümcem birde kaynım var. İkisi Liseye birde Üniversiteye hazırlanıyor bizden küçükler :))). Onlar soba ile ısındıklarından kuzineleri var.

Kayın validem de sağ olsun çok iyi bir insandır çok severim kendisini. Evliliğin ilk yıllarında cahilliklerim olsa da her evde olduğu gibi bazen anlaşmazlıklar olabiliyor aslında gerçekten eşim haklıda da olsa Kayın validem hep benim tarafımda olmaya çalışır hiç beni kırmak istemez :). Velhasıl aramızda Allah bin şükür bir sıkıntı yok. Kayın validemi de eşimin kardeşlerini de çok seviyorum.



Sabahları odunu almak için dış kapılarını açtılar mı sesini duyup hemen çıktım yukarı :))). Bilenler bilir her pazar gün 12:00 kadar uyusam desem de her Pazar namazdan sonra uykum kaçar veya 8:00 dedin mi gözüm açılır. Kapı sesini duyana kadar mecbur uyukladım:))) Sonra hemencik mutfağa geçip kahvaltılıklarımızı hazırladım. Sobanın fırınında patates yaptık. Üstünde de Kayın validem yufka hazırlayıp  kurutmuştu. Onları ıslatıp tava böreği yaptık. Tabi sobanın üstünde de bir başka güzel oluyor.

Kalabalık soframızı kurup Allah'ın lütfedip bize nasip etiği nimetleri yedik. Allah'ım herkesin evine huzur neşe versin.

Malesef güzel soframızın resmini çekmeyi unutum.:)) Eşim gülerek ' Sofranın da resmini çektin mi bloguna koymak için' deyip dalga geçince benle :)))) aklıma geldi ama artık çok geçti.











Akşam üstü de Eşimin dayısı, gelini ve çocukları geldi. Onlar da akşam yemeği keyfi yaptık. Gene Kayın valideciğim in hazırladığı el makarnası, sobanın fırınında tavuk, çorba ve turşu kavurmamız ile soframızı donattık. Allah'a şükür çooook güzel bir hafta sonu daha geçirdik. Bir daha ki haftasında  Rabbim nasip ederse Annemin yanında Rize/Fındıklı'da olucam çooooook heyecanlıyım.



Tabi bunca güzellikten sonra Şükür etmek lazım. Eşimin dayısının imamlığında cemaat olup namaz kıldık. 

Herkese Rabbimden mutlu huzurlu bereketli bir hafta dilerim



12 yorum:

  1. ooooy kuzineli sobada yemek çok severim :))
    ananemlerinde var :))
    evi öyle güzel ısıtıyorki doğalgazda neymiş diyoruz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım bizim evimiz morg gibi :)) onların evi sıcacık zahmeti olsada keyfi bir başka

      Sil
  2. merhaba takipçinim bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin sefa geldin davette icabet etmek gerek tabiki bende senin takipçinin :))

      Sil
  3. Sevgili Gülihan,
    Yorumunda belirttiğin cümlelerin kat be kat fazlasını hisettim blogunda.
    Hele de cemaat halinde kılınan namazın fotoğrafını görmek tarifsiz bir huzur verdi.
    Rabbim kabul eylesin tüm ibadetlerimizi, amellerimizi İnşaAllah.
    Ayrıca şimdiden selametle git diyorum canım.
    Anneciğine benden hürmetler.
    Muhabbetiniz bol ve daim olsun İnşaAllah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tüm güzel dualarına amin amin amin Ablaciğim yorumun beni çoooook mutlu eti :) bir blogum olsa acaba takip eden benimle arkadaşlık eden olurmu diye düşünürken Rabbime şükür hep güzel insanlarla tanıştırdı beni Allahı hepsinden ve sizden razı olsun. Rabbim cümlemizin ibadetlerini, amellerini kabul eylesin. Anneme sizin selamlarınızı sevinçle ileticem.

      Sil
  4. Kuzinen varsa veya kuzineli yakınların,hayattaki en şanslı insanlardan birisin demektir bu :)
    Hem missler gibi ısınır,hem de başka bir ocakta veya fırında yaptığın zaman tadamaycağın kadar nefis yemekler yersin.
    Ne mutlu sana!
    Afiyet şifa olsun..
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ablacığım Allah razı olsun :) birgün hepberaber yeriz inşallah beraber tadarız

      Sil
  5. Kuzineyi ne çok arıyorum şu soğuk Ankara akşamlarında bir bilsen
    sizlere afiyet şeker olsun
    Rabbim ibaretlerinizi makbul etsin inşallah
    yeşillerle dolu bloğunu sevdim artık seni takipteyim

    kalın sağlıcakla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin sefa getirdin aslında en sevdiğim aşık olduğum renk kırmızıdır nedense blogum yeşil:))) güzel duana canı gönülden amin diyorum birgün bütün blogger bizim evde toplaşır :))) hep beraber isiniriz yeriz içeriz inşallah :)))

      Sil
  6. Bu fotoğrafı görünce gözlerim doldu. Rabbim herkese nasip etsin inşaallah.

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.