6 Ocak 2013 Pazar

Mutlu mutlu çok mutlu

Selamün Aleyküm sevgili bloggerler öyle mutluyumki tarifsiz. Almanya da yaşıyan Annem kuzenimin nişanı için memlektimiz Rize/Fındıklı ya giti. Bende iki gün önce annemle konuşurken heveslenip keşke bende orda olsa idim dedim birden dank eti neden olmasın ki dedim ama Eşim müsade edermi bilemedim. Akşam söyleyince istersen gidebilirsin deyince dünyaklar benim oldu zaten Eşim beni bu konuda sıkmaz Sağolsun bunaltmaz beni. İlk defa onsuz bukadar uzağa gidicem tabi evlenmeden önce yurt dışı yurt içi bazen mecburu seyahat maceralarımı saymasak :))) Çooook mutluyum Fındıklımı çok seviyorum hele şimdi bir şenlik varken negüzel onların arasında olmak. Hani şu ATV de yayınlanan bir dizi var ' Benim için üzülme ' diye o işte benim köyümde çekiliyor. çok heycanlıyım bayılıyorum seyahat etmeye :))) Hayırlı Geceler canlarım



Fındıklı resmi sitesiwww.findikli.bel.tr/














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.