4 Ocak 2013 Cuma

Kerevizli Bulgur Pilavı

Dün canım hem kreviz hemde bulgur pilavı çekti. İkisini bir arada yapsam nasıl olur dedim ve denemeye karar verdim. Kerevizi çooook seviyorum bayılıyorum yemeye kereviz sevenler için tadı süper. Tabi biraz karşık görünüyor ama ben biraz sulu seviyorum bulgur pilavını oyüzden benim pilavım birazcik sulu. Bugün ki menüm de bu pilav oldu.

Kerevizli bulgur Pilavı


1 adet Havuçu temizleyip küçük küçük doğrayıp zeytinyağında kavuruyoruz ardından bir soğanı küçük küçük doğrayıp onuda havuçla kavuruyoruz biraz kavurduktan sonrada biber salçamızı ilave ediyoruz. Daha önceden temizleyip küp şeklinde hazırladığımız 3 tane kerevizi ilave edip bir karıştırıp ardından 1 bardak kadar sıcak su ile bir taşım kaynatıyoruz. Sonra 1 bardak kadar bulguru ekliyoruz. Karabiber,pul biber, tuz ilave edip yeteri kadarda sıcak su ilave edip pişiriyoruz.
Ben içine birazda kereviz saplarından küçük küçük doğrayıp koydum afiyet olsun :)




2 yorum:

  1. enteresan bir tarif! ellerinize saglik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım evet biraz kaşrışık görünsede

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.