30 Ocak 2013 Çarşamba

Güzel bir Çarşamba

Selamün Aleyküm


Kaç gündür öylece bakıp çıkıyorum bloguma bugün artık bir yazı paylaşayım dedım hevesledim :) Pazartesi günü Kayınvalidem ameliyat oldu. Çok şükür amliyati çok iyi geçti korktuğumuz gibi sıkıntılı olmadı. Salı sabahı taburcu bile etiler şuan evde dinleniyor. Ben çalıştığım için ancak akşam yanına gidebildim. Görümcem ve Eşim ilgilendiler. Yanına giderken eli boş gitmeyelim dedim ona güzel bir çiçek aldım hastanelere canlı çiçek pek almadıkları için yapay tercih etim ama aynı gerçek gibi. O kadar sevindiki başucundan hiç ayırmıyor :) Üzerinede güzel bir not yazdım nasıl mutlu oldu :) Küçücük bir çiçek nasıl motive edıyor insanı :))

6 yorum:

  1. Kayınvalidenize çok geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  2. çok geçmiş olsun canım...
    eee çiçek kime gelse sevinir valla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun tabi hele hasta iken :))

      Sil
  3. Geçmiş olsun.. Çok nazik bir not olmuş ben bile bayıldım k.validenizi de tahmin edebiliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun canım teşekkür ederim:)

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.