19 Ocak 2013 Cumartesi

Fındıklım

Selamün Aleyküm yolculuğum Allah'a şükür çok güzel ve rahat geçti.

Sabiha Gökçen hava limanından Pegasus havayolları ile Trabzona vardım. Pegasus çok dakikti saatine kaktı saatinde iniş yaptı. Uçaktan inince hemen Havaş otobusleri kapıda hazırdı. Hizmet süperdi. Dolmuş gibi her yerde durmuyor. Belirli noktalarda duruyor saat 17:34 hareket eti 19:15 de fındıklıda idim. Çok memnun kaldım bilenler bilir havaalanından hopaya doğru gitmek eskiden eziyetti.

Anneme gelcemi söylememiştim sadece kuzenim ve dayım biliyordu beni aldılar sağolsunlar eve geldik çoook sevindiler şansıma bu günde dayımın yeni gelinini yemeğe davet etmışler akşama şenlik var :)))) Aylardır canım kabak istiyordu balkonda kabak görünce tatlı yapalım dedim hemde bahçe kabağı organik

Biraz buruktum ama Fındıklıya gelince heeeemen geçti burukluğum çoook sevindim... Tekrar görüşmek üzer








Kuzenımın kızının çorapları çok tatlı kendiside çorabıda :)))


Akşam gelcek misafirler için soba da güveç :)







Yengemizin bahçesinden organik kapak okadar lezzetli idiki Allah kendisinden razı olsun bize ikram eti.

2 yorum:

  1. uçak yolculuğun ardındaki o yorgunluk berbat bişi ne güzel bi gün geçirmişsin:) kabağa bende bayılırım.sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanlız olunca insanın acayıp canı sıkılıyor:) ama genede çok rahattı

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.