24 Ocak 2013 Perşembe

Güzel Dualarınızı Beklemekteyim...




Selamün Aleyküm aman çok yoğunum ben bu sıralar :)))) Başımı kaşıcak zamanım yok.

Rize seyahatından döner dönmez işyerinde ki Muhasebe programının azizliğine uğrayarak 2013 yılı başlangıcından bu yana yaptığımız tüm işlemleri yeniden işlemek zorundayız :( çooook işimiz var.

Pazartesi günü Kayın validem boğazindaki nodülleri aldırmak için ameliyat olucak sizlerden dualarınızı dilemekteyim. Hayırlısı ile inşallah sağlığına kavuşur çok üzülüyorum açıkcası onun için korkuyorum inşallah iyi olur. Sizler de Annem'i dualarınıza katarsanız çoook sevinirim şimdiden Allah cümlenizden razı olsun. Çok seviyorum bu blog ortamını insan yazdıkça dertleri hafiflıyor sevinci çoğalıyor.

Rize seyahatınde ki güzel anılarımı sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum inşallah en yakın zamanda işlerimiz düzene girer de eski tempoma dönerim.

2 yorum:

  1. Rabbim yar ve yardımcın olsun canım..
    Dua ve muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ecmain Allah razı olsun Ablacığım sağol

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.