12 Aralık 2012 Çarşamba

Yeni Meyve Sıkacağım

Hepsiburda.com ' dan alığım bir ürün daha :)) Sinbo SJ-3124 Katı Meyva Sıkacağı (Paslanmaz Çelik Gövde) Ürün pazartesi elime ulaştı. Eve gider gitmez denedim kayınvalidemde arzumun büyük boy olanında vardı biraz teredütlü idim. Çünkü bu küçük modeli acaba aynı işlev ve kalitede olurmu diye fakat çok memnun kaldım arzumun makinesi ile aynı üstelik daha küçük şirin ve aynı işlevde hiç bir sorun yok süper bir makine alcaklara tavsiye ederim. Çok beğendim sabahları meyve suyumu hazırlayıp cam şişeye doldurup iş yerine getiriyorum azar azar içiyorum. Çokk beğendim çooook :))




Temizlemeside çok kolay sadece şu üst kısım için bir fırça gerekli çünkü kısım keskin elim kesilir diye iyice temizleyemedim bugün 1milyonculardan :))) birtane alırım sorun kalmaz:)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.