5 Aralık 2012 Çarşamba

88. Gün 70 saatlik oruç

Dün tabiki alışkın olmadığım için biraz zorlandım ama öyle sağlığımla ilgili bir sorunum yoktu sersemlik oldu aynen yaz aylarında oruç tuttuğumuzda nasıl sersemlik olura öyle oruçumu açınca çok susadığımı anladım bir yarım litre su içtim sanırım. Eve gidince hemencik uyudum fakat tam olarak saat 22:00 de sanırım uykuya daldım saatımı 4:10 kurdum :) çünkü hem kendim için sebze yemeği yapmam gerekiyordu hemde eşime kahvaltıya börek hazırlamak istedim. 4:30 gibi kalktım önce bir bardak su içtim. sonra saat 5:10 gibi 2 havuç 1 mandalinanın suyunu sıkarak elde etiğim meyve suyunu içtim aklım başıma geldi :D 70 saat oruç tutmuş oldum çok şükür bidahakine 72 saate tamamlarım inşallah heee burada sabah tartıldığımda 77.9 idim çok sevindim çok öyle moralim düzeldiki anlatamam açlığımı filan unutum saat 5:50 gibi bir muz bir mandalina yedim. saat 7:00 gibi dayanamadım aslında yememem lazımdı yaptığım börekten iki lokma tadına baktım akşama kadar sadece meyve ve salata yemeliyiz çünkü bağırsak burkulması olabilir minik minik ve azar azar yemek lazım zaten bu şekilde yendiğinde açlıktan sonra vücüt hemen yağ depolayamaz meyve sebzede fazlaca kalori olmadığından :) neyse sonra geldik işe hemen yeşil çayımı demledim 3 bardak içtim. Daha sonrada meyve biraz simit kendi yaptığım birazcık ıspanaklı börekten bunu gene yemesem lazımdı dayanamadım:) şekersiz türk kahvesi kuru üzüm kuru kaysı ve ensonda akşam kabaklı kerevizli yemeğimden dolu dolu bir tabak yedim çok seviyorum bu kerevizi ya:) böylece günü bitirdim saat 7 den sonra kesinlikle bişey yemiyorum bazen kendimi tutamadığım anlar oluyor bir iki lokma kaçırıyorum okadarcik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.