15 Aralık 2012 Cumartesi

97. Gün Cumartesi Çılgınlığı ve Kartepe

Selamün Aleyküm Sevgili Dostlarım :)


Bugün gene bir Cumartesi Gülihan'nın diyetten saptığı günlerden biri :)) Nedense cumartesi günlere sabah erkenden kalkıp kendime bişeyler hazırlayasım olmuyor ancak üstümü giyinip işe gelebildim. Evet Cumartesileride çalışıyorum. Ama işim olduğunda izin alabiliyorum. Mesela haftaya cumartesi gibi Maşukiye - Kartepe kaçamağımız için izin alacağım gibi. Bugun güzel bir simit aldım kendime oturdum sabah onunu yedım afiyetle tabi önce 2 bardak su 1 bardak yeşil çay içtim. Simidin yarısını biraz peynirle yedim. Uyguladığım oruç programında aslında bir süre için peynir yok ama ben çoooook seviyorum peyniri vazgeçemiyorum:( Daha sonra bir dere otlu poğaça daaaaahhaa sonra öğlen bir sade poğaça çok ayıp dimi ama hesapladım bugunkı kalori sınırım 800 - 900 kalori zaten şuan tokum yanı 1 litrede su içtim 1 litre daha içcem kısmetse :) Cumartesileri biraz rahat geçiriyorum aslında yapmam lazım ama malesef diyet konusunda çok fazla zorlanıyorum enazında haftada bir canımın çektiği şeyleri yiyorum. Malesef poğaça sevenlerdenim :)




Bugun maşukiye hakında biraz bilgi edindim aslında daha önce eşimle üniversiteden dolayı bir kaç kez sakarya ve çevresini gezdik hata 2 kez Arifiye'de Perenika Palas Hotel www.perenikapalashotel.com de kaldık. Yazın gitiğimiz için birazda sıcaktı ama genede güzeldi hoş sesiz sakın bir yer üstelik çok uygundu. Ailenizle kalabileceğiniz güzel biryer. Şimdi ise kartepeye gitmeyi planlıyoruz. Eşim geçen sene arkadaşları ile günübirlik gitmişti çokta hoşuna gitmiş. Evet neler yapılr neler yenir içilir özelikle ekonomik yerler nereler diye araştırıyorum.Kartepe Maşukiye hakında yorumlarınız varsa yazmanızı rica ederim Mutlu günler Allah emanet olun.

2 yorum:

  1. İyi gezmeler dilerim bende gezmeyi çok seviyorum...
    bloğunu izlemeye aldım mutlu hafta sonu dilerim..

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldiniz benide çok mutlu etiniz :)) Sağolun :)))

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.