14 Aralık 2012 Cuma

96. Gün



Selamün Aleyküm sevgili blog dostlarım :) İş'te sabah kahvaltım dün 36 Saatlık oruçumu gene tuttum Allah'a çok şükür güzel geçti saat beşte normal orucu 3 yudum su ile açınca bir iki leblebi kuru dut atım ağzıma insan alışsada oruca nefis zorluyor. Onun dışında bişey yemedim. Ama rüyamda eşimle beraber orucumuzu açmaya bir lokantaya gidiyorduk :)))) uyanınca kendi kendime gülmekten alamadım kendimi. Sabah saat 7:00 de 1,5 bardak soğuk  suyu içtim. 2 Elma 1 havuç sıktım yarınsını su ile karıştırıp iki bardakta ondan içtim. Yarım limon ve bir kocaman greyfurt sıktım artan meyve suyunuda ekleyip yola koyuldum. Şuana kadar 1 bardakta yeşil çay içtim bir avuç roka yedim. Sabah kaşarlı bir tost hazırladım onuda sabır edebilirsem saat 12:00 gibi yemeyi düşünüyorum :) Akşamada ya kısmet sebze yemeğim var onu yerim artık Allah emanet olun heeeeeee işin en güzel tarafını unutum şuan tam 77 kiloyum Allah'ım 70'lı sayıları görmeyi nasip eylesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.