11 Aralık 2012 Salı

93. Gün Pazartesi

Günaydınnnnnn:) Dün Pazartesi 36 saatlik orucumu tuttum Allah şükür. Haftasonu biraz kaçamak yaptım:) Aslında yapmamam gerekiyordu çok değil ama ucundan azıcık ölçü kaçtı. Ama öyle rahatsız oldum ki ölçülü ve yeteri kadar yiyince daha iyim. Hiç Bir sağlık sorunum yok çok şükür sıhatım yerinde hata etrafımdaki insanlar soğuk algınlığı ve grip iken benim maşallahım var Allah şükür. Bugün gene meyve suyu ile güne başladım. Burada siparişini verdiğim Meyve sıkma makinem dün geldi. Resimlerini dün eve geç gitiğimden çekemedim yarın deneyimlerimi paylaşcam inşallah ama çok çok memnun kaldım. 2 havuç 1 elmayı sıktım aynı oranda su ile karıştırarak içtim. Tabi bir günlük açlıktan sonra bir gözünüz dönüyor.Benim gibi bir obez iseniz yemeğı ne yazık ki çok seviyorsanız biranda bir karnına doyurma derdi oluyor inşallah şu işlahım biraz azalsa mutlu olcam. İşe gelirken bahçeden hemencik yeşiliklerimi topladım, bir kase yoğurtumu sabah pişirdiğim mercimek çorbamıda yanıma alıp yola çıktım:). Saat 9:00 gibi bir muz, kuru üzüm, kuru kaysı, beyaz leblebi yedim. Biraz fazla karıştırdım :( 2 Bardakta yeşil çay içtim şuan gerçekten tokum. Öğlende bir kase yoğurtla yeşilikleri yerim akşama doğruda bir kase Mercimek çorbasını içer günü bitirim inşallah. Tabiki 2 litre suda içicem. Birde zencefil çayı içmeyi düşünüyorum bugünlükte bukadar:)

Eşim son zamanlarda gece yarınlarına kadar çalıştığından dinlenmek ve kafa dağıtmak için yakında iki günlük bir seyahatımız olcak. Çok heycanlı ve mutluyum :))))) İnşallah güzel anılarımızı resimler sizlerle paylaşırım Allah emanet olun görüşmek üzere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.