7 Aralık 2012 Cuma

90. Gün Mutlu mutlu çok mutlu


Dün yazmaya fırsat olmadı  zaten çarşamba akşam saat 19:00'da beri bugun sabaha saat 7:00 kadar birşey yemedim sadece yatarken ve iftarda su içtim. Dün çok güzel geçti 3 haftadır oruç tuttuğum için vücüdüm 36 saatlik Pazartesi Perşembe oruçlarına alıştı. Yani dün okadar rahattımki anlatamam çok şükür :) Oruçları denemek isteyenlere mutlaka tavsiye ederim insan okadar hafiflediğini hiseediyorki midesi rahatlıyor vücüdü rahatlıyor. Çarşamba günü " Gerçek Tıp " adlı kitapdan " Obezite " bölümünü birkez daha dikkatlice okuyup programımı yaptım. 06.12.2012 - 06.02.2012 arasında yani 10 hafta her Pazartesi Perşembe 36 saatli Orucumu tuttucam inşallah sonra bakalım devam etmeyi düşünüyorum inşallah.



Bu sabah tammm meyvelerimi sıkıcaktımki elektirikler kesildi. Allah'tan yarım saat sonra geldide işe gitmeden meyvelerimi sıkabildim. Bu kayınvalidemin makinesi çok güzel meyve suyu yapıyor bende hepsiburda.com'dan bir tane sipariş etim ama henüz gelmedi beklemedeyim:) Önce Biraz su içtim. Sonra iki elme suyu sıkarak yarısını suyla karıştırıp içtim ilk yemeğim buydu. 1 Portakal 1 Mandalina Yarım Limon yaptım soğuklarda vitamin olsun diye bir bardakta onu içtim.

Daha sonra bahçeye çıkıp tere, roka ve maydanoz topladım azcıkta bunlardan atım ağzıma. Aslında meyveleri sıkınca hemen içmek lazım ama ben işyerine götürmek için havuç elma armut suyu hazırladım yarım litre kadar işyerine gelincede üstüne su ekledim cam şişemde yanımda duruyor.şimdi öğlene kadar onu içiyorum. Sabah işyerine gelince 2 bardak yeşil çay içtim. 1 incir 1 de muz yedim. . Öğlen yoğurtla bahçedeki yeşilikleri yiyicem inşallah.

Buda akşam saat 17:00 gibi yemeği düşündüğüm kabak kereviz yemeği kerevizi çok seviyorum bayılıyorum bu yemeğe :) Bugünlük böyle burada tam 77.400 kiloyum :) çok başarılı bir durum. Rabbim beni bu sefer başarmamamı nasip eylesin inşallah Şifa Oruçlarımlada sağlığım kat kat artsın inşallah görüşmek üzere :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.