4 Aralık 2012 Salı

87. Gün

evettttt taaaa temmuzda en son paylaşımımı yaptığım için bugun ihtibarı ile devam edeyim çünkü son 20 gün hariç diyetimi yapamadım Ağostos ayında tatil ve iş arama bulma işe alışma :) maceralarımdan dolayı diyetimi yapmadım ve bu üç ayda düzensiz ve dikkatsiz beslendiğimden dolayı kasım ayının başında tam 84 kiloyu gene gördüm okadar üzüldümki anlatamam ama hemen toparlandım ve bu internette zayıflamak için birşeyler ararken bu Su oruçu diye bir başlık dikkatımı çekti ve 1 hafta kadar araştırdım. Öncelikle böyle bir uygulama hakında bilgi almak isterseniz en en en başta buna gerçekten inanmalı güvenmeli ve bence kendi vücüdünüzü ve sorunlarınızı bilmesiniz sonrada  "Gerçek Tıp" adlı kitabı okumalısınız. Dr. Aidin Salih hanımın internete bilgilerini paylaşımlarını görünce dikkatımı çekti. Bir hafta kadar araştırdım internete bulabildiğim bütün bilgilere baktım bunlardan bir kaçını paylaşayım bu sitelerden bilgi edinebilrisiniz.





Öncelikle burda yazdıklarımı uygulamak isteyen arkadaşlar mutlaka bilgi edinsinler doktorlarına başvursunlar kendi başlarına hemencik ben bugun buna başlıyorum deyip başlamak doğru değil Dr. Aidin hanımın yanına gitmek gibi bir imkanım olmadığı için kitabını alarak faydalandım kitabında bütün bilgileri ile açlık oruçunu anlatmış ben şöyle başladım önce zaten son bir iki aydır pazartesi perşembe ve önemli günlerde günlük oruç tutuyordum. Daha sonra Muharrem ayı nedeni ile hem oruç borçlarımı ödemek hemde Muharrem ayında oruç tutmak için 5 gün arka arkaya orucumu tutum Allah kabul etsin inşallah. Tabi buarada yeme içmeyede aynı diyetteki gibi dikkat ediyorsunuz katkılı yiyicekler yemiyoruz diyetteki gibi sağlıklı sebze meyvelerle besleniyoruz dediğim gibi bu orucu anlamak için bilgi edinmek şart benim azicane bilgilerimle yapmayın yaparsanızda mesuhuliyet kabul etmem burdan bunu beyan edeyimde :) Kimse benim yüzümden zarar görsün istemem. Ben çok şükür sağlıklıyım hiç bir hastalığım yok 27 yaşındayım dediğim gibi sağlık sorunum ve oruç tuttabilmek ile ilgili bir sıkıntım yok. Şimdi 36 saatlık oruçla başladım yanı pazar saat 7 den sonra birşey yemiyoruz sahurda bir bardak su içiyorum iftarımıda bir bardak su ile açıyorum birdaha salı sabahı kendi sıktığım meyve sularını içerek tekrar yemeye başlıyorum öğlene kadar meyve kuru incir vs. ile besleniyorum akşamda yediden önce bir tabak sebze yemeği yiyerek devam ediyorum perşembe günü gene aynı şekilde devam etim çokta rahat geçti fazla zorlanmadım obeziteden kurtulmak istiyorsanız bunu bu şekilde 10 hafta yapmalısınız alışana kadar sonra 2 gun sonra 3 gun seklinde ilerliyor bu hem hastalıklarınıza sifa hem obezite için faydalı bir arınma hemde oruçlarınızı tuttarak ibadetinizide yerine getirebiliyorsunuz. Ben inanarak ve niyet ederek başladım ve şuan çok şükür tekara 78 kiloyum :) bugünde dünden kendimi iyi hisetiğim için sağlklı olduğum için 72 saatlık iki günlük oruca geçtım yarın sabah mıs gıbı meyve sularım ile orucumu bitircem inşallah dediğim gibi uygulamak isteyen arkadaşlar mutlka bilgi edinsin doktor kontrolunde yapsın benim önerilerim sadece bilgilendirmek amaçlıdır benim bilgilerim doğrultusunda hareket edenlerden mehsuliyet kabul etmiyorum :) korkarım bennn sağlığınızdan olmayın herkezin bünyesi farklı ama "Gerçek Tıp" adlı kitabı uygulamasanızda mutlaka okuyon tekrarrrrr görüşmek üzereee :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.