24 Aralık 2012 Pazartesi

106. Gün Sıkıntılar

Selamün Aleyküm malesef çok sıkıntılı bir hafta geçirdim ama her sıkıntı gibi buda biti geldi geçti. Malesef bu hafta pek diyetime dikkat edemedim Pazartesi-Perşembe oruçlarımı tuttum ama iftarda yemek yedim. Bu hafta canım hiçmi hiç diyet vs. ile uğraşmak istemedi zaten insanın canı sıkın üzüntülü iken nasıl yapıcan. Neyse dediğim gibi kötü günler geçti Allah dermansız dert vermesin şükürler olsun bu halimize.

 Kötü bir hafta geçirdikten sonra Cumartesi hem kendime bir ayakabı alayım hemde biraz değişiklik olsun diye Sultanbeyli'ye yeni açılan Plato AVm'yi görümcelerimle bir bakalım dedik. Tabiki ayakabı deyince benim için Deichmann vazgeçilmezdir. Buranın ayakabılarını çok seviyorum. Evlenmeden önce almayada yaşarken de burdan alışveriş yapardım belkide bu yüzden seviyorum:). Ama Plato AVM gitiğizde henüz Deichmann'nin açılmadığını gördük çooook üzüldüm buranın hevesi ile ayakabı da almadım 1 aydır aynı botlarla geziyorum. Bir an önce açııııılllsınnnn:) Alışveriş merkezi çok güzel olmuş içi filan gerçekten güzeldi Viaport'tan sonra bize en yakın yer orası oldu. Sultanbeyli'i daha da güzelleşiyor. :) Bugünlükte bukadar Allah' emanet olun.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.