18 Aralık 2012 Salı

100. Gün


Blog maceramda bugün 100. gün ara ara yazmış olsamda diyete - sağlıklı yaşamda - doğru beslenmede 100. gündeyim :) 25 Seneyi obez olarak geçirip daha sonra sağlıklı yaşama geçmek taktiredersinizki tabiki biraz zorlayıcı olabiliyor ama yılmadım başarmayada kararlıyım inşallah.

Dün yoğunluktan bir türlü Pazar Günü Keyfimiz ve Sağlıklı yemekler yeme sevincimizi ancak bugün paylaşabildim. Pazartesi günü gene 36 saatlik oruca niyet etim. Ama açıkcası canım hiç yapmak istemedi acıkmadım ama canım istemedi. Kilom halen 77 spor yapamıyorum eve gitiğimde üşeniyor yada yorgun oluyorum. Ama son günler için kilom iyi inşallah bu hafta 1 kilo daha verebilmeyi hedefliyorum. İşte canımda istemediğimden saat beş gibi 3-4 mandalina bikaç çubuk kraker biraz leblebi yedim birazda su içtim çünkü bu hafta cumaya kadar Allah nasip ederse oruç tutmayı planlıyorum. Perşembe günü gene 36 saat tuttmayı düşünüyorum. Bugünde iftarı için  evde elma suyu hazırladım yoğurt taze yeşilikler meyvelerim var onları yemeyi planlıyorum. Genelde hep sebze-meyve ağırlıklı besleniyorum. Bugünlükte bukadar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.