9 Temmuz 2012 Pazartesi

Geldiiiim:)

İki günlük tatilimiz cuma akşamı biiitiiii:) ama evde internet sorun olduğundan yazamadım. Haftasonunda gayet renkli geçti. Piknik sünnet düğünü derken geldik bugüne. Diyete bugün tamgaz devam ediyorum. Açıkcası biliyorum doğru değil ama ailecek yapılan faliyetlerde piknik gibi şeylerde kendimi fazla sıkmıyorum. Ama hemen arkasındaki günlerde sıkı bir diyet ile kendimi toparlıyorum artık bütün faliyetler biti:) tabi bu haftalık :) diyetimeee çok çok dikkat ederek bu hafta 79 görsem inşallah. Ramazan bayramında ailecek köye gidicez ben şimdiden giysisi dertlerine düştüm düşününce dikiş kursuna giderken aldığım bir sürü eteklik kumaşım var dedim en iyisi bir iki etek dikip istediğim gibi giyinmeyi planlıyorum bugün başladım inşallah güzel olurlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.