19 Temmuz 2012 Perşembe

80. Gün Mutlu mutlu Çok mutlu

Bugun karpuz detoksumuzun son günü. Allah'a şükür biti :) aslında bir zorluğu yoktu  oruçlu gibi bir sersemlik oluyor sadece benim boğazım şiştiği için ceyranda kalmışım çok feci şekilde kırgınlık vardı. Dün uzanıp bir yatamadım bile bütün vücüdüm acı içinde idi. Ama görümcem sersemlik dışında bir sıkıntısı olmadı. Üstelik zayıf ve narin bir yapısı var herkez ondan endişeli idi ama maşallah bir sıkıntı çekmedi. Bence yapmak isteyenlere mutaka bir cesaret deyip yapmalılar. Veeee en güzeli 80.5 kiloda takılmıştım şuan 78.4 kiloyum  akşama 77.9 de görürsem süper olur :) Ahmet Maranki amacın kilo vermek olduğunu sürekli söylüyor zaten benim amacımda bu değildi ama hali ile her öğün karpuz  yiyince bir kilo kaybı oluyor. Günlük 9 bardağa yakın yeşil çay içtim. 2 litre su yakın su içmeye çalıştım. Su kaybı yaşamamış oldum bu durumla. Sonuçtan çok memnunum insan temizlendiğini hisediyor ve 80 kilodan sonra 70'lı sayılarda olmak bir harika.
salı Çarşamba her öğün karpuz yedim aralarda badem ceviz incir atıştırdım. Her öğün 3 Bardak Yeşil çay içtim ve tabiki 2 litreye yakın su. Bugun ise menümü yarında oruçlu olucağımız için sabah gene karpuz yedim öğlen salata ile normal yemeğe artık başladım. Akşamda hafif bir çorba biraz sebze yemeği yemeyi düşünüyorum. aaa bide peyniri çooook özledim ya :) Beyaz peynirsiz bir hayat olmaz benim için :)

Dün ayrıyeten diyetisyenime gitim. Kendisinden çok memnun çok özenli ve gerçeken kişiye özel menüler veriyor daha önceki doktoru kötülemek istemıyorum ama akpunktura gitmiştim çok ağırdı diyeti ve kişiye özel değildi 4 tane menüyü sürekli döndürüp verıyordu. Tabiki bir zaman sonra diyetler hep aynı mantıkta gider ama benim sürekli karın ağrısı ve ıshal şikayetim vardı normalde diyetlerde tersı olur :) okadarkı geçen sene ramazanın 10 günü oruç tutamadım çok hasta idim. Bu sefer diyetisyenim kan değerlerim ve şikayetlerim doğrultusunda menü verdi hiç bir şikayetim olmadı. Çok menünüm kendisinden çoook :) Tavsiye ederım Beslenme ve Diyet Uzmanı Emel Yılmaz. Veeeee dünki sonuçlara göre bir ay içinde çok şükür 3.600 gr vermişim 79.5 idi dün tartıda bu sabahta 78.4 idi :))) biliyorum hergünnn tartılmak doğru değil ama detoksun sonuçlarını merak ediyorum. Ya ben Mutlu olmuyayımda kim olsun:))))))
Bakalım şimdi bu verdiğim kiloları koruyarak Ramazan Bayramında 75-74 kilo olabilecekmiyim:))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.