25 Temmuz 2012 Çarşamba

86. Gün Pazartesi

Birazda diyettin gidişatından bahsedelim.Buhafta şükür detokstan sonra 78 kiloyum. Oruçta bunun üstüne eklenince gidişat iyi ama bilmiyorumki bayrama kadar en azından 76 kilo olurmuyum. Akşamları iftarda genelde ya bir kase çorba yanında salata yoğurt yiyorum yada sebze yemeği yanında yoğurt salata birkaç kavun filan yiyorum. Daha sonra ara öğün olarakta bazen kendi yaptığım sorbet yada diyet dondurma veya meyve yiyorum. Dün malum sebepten dolayı:) canım çok tatlı çekti. 2 litre suyu kesin içmeye çalışıyorum.Sahurda da 1 dilim tam buğday unu ekmeği ile biraz peynir domates ve salatalık yiyorum. Sahurda en az 2-3 bardak yeşil çay ve kiraz sapı çayı içiyorum.Bir gün ara ile 45 dk spor yapıyorum evde eliptik bisikletim var herkeze de tavsiye ederim iyiki almışım hem normal bisiklet gibi oluyor hemde ayakta kulanılabiliyor. Diyet günlüğümüz şimdilik böyle Cuma günü doktoruda randevum var bakalım sonuç ne olucak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.